0.3

291 26 14
                                    

Sabah uyandım ve yine dün aklıma takıldı çok mutlu oluyorum düşündükçe. Saatte baktığım da ise okula geç kaldığımı fark edip hemen kalktım.

Tuvalete gidip elimi yüzümü yıkadım daha sonra tuvaletten çıkıp dolabıma baktım hemen beyaz elbisem gözüme çarptı.

Elbiseyi alıp üstüme geçirdim, çok güzel oldum.

Elbiseyi alıp üstüme geçirdim, çok güzel oldum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Makyaj masama geçip hızlıca makyajımı yaptım. Çantamı aldım sırtıma geçirdim ve hemen evden çıktım.

Yolda market gördüm ve aklıma gelen şeyle gülümseyip markete girdim iki tan çikolata aldım. Marketten çıkıp koşmaya başladım tabi ayağımda ki topuklular ile ne kadar olabilirse.

Tam okulun kapısından girdim ve taşa takıldım.

Ah hadi ama okulun kapısının önündeyiz rezillik!

Herkes bana baktığı için utandım ve Lix'in dediği şeyler ile de utancım iki katına çıktı.

Başımı eğdim ancak biri beni kolumdan tutup kaldırdı başımı kaldırıp baktığımda bu kişinin Hyunjin'in arkadaşı olduğunu Minho olduğunu gördüm.

"Felix, iyi misin?"

"Ah şey evet sadece biraz dizim acıyor."

"Bekle burada hatta şuraya otur." Dediği yere oturdum oda hemen okula girip gözden kayboldu.

Acaba ne yapmaya gitti? Of derste başladı. Kafamı kaldırdım, tamam bana doğru koşan bir Hyunjin beklemiyordum..

"Felix sen iyi misin, düşmüşsün?!" Yanıma yaklaştı ve kollarımı kontrol etti .

Yapma adam daha çok aşık oluyorum.

"İyiyim Hyun."

"Nasıl iyisin, bak ellerin ve dizin kanamış."

"Bir şey olmaz."

"Olur kalk revire gidiyoruz."

"Hyun gerek yok cidden."

"Yongbok." Ben şahsen korktum. "Ah pekela." Beni kucağına aldı. Ya kendimde giderim.
"Hyunjin, kendim yürüyebilirim."

"Sus Felix." Sustum ve beni revire götürmesini bekledim. Okula girdik ve revirin yolunu tuttu. "Nasıl düştün?"

"Taşa takıldım."

"Sakar Bookie."

"Bookie mi?"

"Hm hm evet Bookie. Yongbok"un Bookiesi."

"Ah anladım." Revire girdik ve beni yatağa oturttu. "Benim Bookiemin canı çok mu acıdı?"

Benim mi? Ya!~ gerçekten senin miyim?

Lix'in dediklerine takmayıp Hyunjin'i cevapladım. "Hm biraz."

"Şimdi ben onu iyileştireceğim." Pansuman malzemeleri getirip önüme eğildi ilk dizime pansuman yaptı. "Evet dizin bitti. Elini uzat."

Just wrong -HYUNLİXHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin