Müdür sınıfa son bir bakış atıp çıktı sınıftan. Felix şok ile kaldı (espiri yapım mii jahdhsjs) sınıfta şuan ölüm sessizliği vardı.
Felix sınıftakileri umursamadan sırasından hemen kalkıp hızlıca sınıftan çıktı. Hyunjin ile konuşmalıydı.
Koşarak bı üst kata çıktı ve Hyunjin'in sınıfının önüne geldi. Dersleri boş değildi bu yüzden Felix iki kere kapıyı tıklattı.
"Gir!"
Ne yavaş ne hızlı bir şekilde girip hocaya baktı. Şimdi kelimeleri nasıl bir araya getiricekti, dili tutulmuş gibiydi.
"Noldu çocuğum?"
"Ş-şey.. hocam ben Hyunjin ile konuşabilir miyim..?" Hoca kafası ile onayladı. Hyunjin sırasından kalkıp Felix'i belinden tuttu ve çıkarttı sınıftan.
Hyunjin hemen kapıyı kapattı ve Felix'e döndü. "Noldu bebeğim?" Felix nefes verdi ve söze girdi.
"Hyunjin hani beni korkutan hoca var ya.. cinayete kurban gitmiş.. ve en garibi ise ağzına örümcek sokulmuş..!"
Hyunjin ciddi bir şeymiş gibi dinledi, sonuçta belli etmemeliydi.
"Kötü olmuş neyse sen bunları kafana takıp üzme kendini bebeğim." Hyunjin'in söylediği şeyler saçmaydı nasıl takmayabilirdi ki..
"Peki.. senide dersinden ettim özür dilerim, gir dersine." Hyunjin gülümseyip dudağına öpücük kondurdu. "Yah! Bi gören olucak şimdi!"
"Olmaz~" Hyunjin tatlı haraketler sergileyerek sınıfa girdi ve anında keskin bakışlara döndü gözleri.
Felix geri kendi sınıfına indi ve Jisung'un yanına oturdu. "Bu cinayet hakkında ne düşünüyorsun?"
Jisung düşündü. "Uhm.. bilemiyorum, hayatta olan şeyler bunlar ama örümcek olayı kafamı karıştırmadı değil."
"Of evet orası benim de aklıma takılıyor."
"Sana takıntılı biri olmasın? Dizilerde oluyor ya böyle takıntılı olup zarar veren kişileri öldüren." Felix göz devirdi.
"Çok dizi izliyorsun sen. Benim alfam var biliyorsun."
"Peki ya oysa?" Felix anlamsızca ona baktı. "Ne oysa?"
"Diyorum ki; Hyunjin ise.." Felix bir kahkaha attı. "Saçmalama Jis."
"Of neyse kabul ediyorum saçmaydı." Felix onayladı.
________________________
Teneffüs
Jisung ile Felix kantinden iki kek, iki meyve suyu alıp bahçeye çıktılar. Felix bıcır bıcır bir şeyler anlatıyor Jisung ise gülümseyerek onu dinliyordu.
Üç kız yanlarına geldi.
"Naber ezik?" Felix'e karşı konuştu. Felix onlara ters ters baktı. "Ezik derken? Laflarına dikkat et."
Kızlar kahkaha attı. "O elbiseyi giymeye utanmıyor musun? Erkeksin bide ıyy." Kız kusuyormuş gibi yaptı.
"Tuvalet okulun 2. Katında tatlım." Jisung, Felix'in dediğine kahkaha attı. "Bak kızım döverim seni!"
"Kızım ne be, ergen misiniz?" Kızların morali iyice düşerken içlerinden bir tanesi Felix'e vurmaya çalıştı.
Felix ona karşı geldi. "Sakın bir daha bunu deneme." Felix kalın sesi ile konuşunca kızlar biraz tırstı.
Arkadan üç tana erkek geldi. "Noluyor burda?" Kızlar hemen üzgün bir hal alıp onlara sığındı.
"Bunlar bize saldırmaya kalktı.." sesini inceltmiş Felixleri şikayet ediyorlardı. Felix ile Jisung yüzlerini ekşiltip izledi onları.
Çocuklar Felixlere baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Just wrong -HYUNLİX
Mystery / Thriller"Ruh eşim bu okuldan ve bir seri katil mi?" -Omegaverse -daddyking