Hyunjin'den
Sınıfta içime bir kuşku düştü aldırış etmedim. Hoca sınıfa girdi.
"Evet hemen derse başlayalım." Kalbim sancımaya başladı, acaba Felix'e bir şey mi oldu?.. hemen ayağa kalktım hoca bana ters ters baktı.
"Noluyor Hyunjin?"
"Hocam ruh eşim.. ona sanırım bir şey oldu." Hoca şaşkınca bana baktı ve acelece konuştu.
"Hyunjin hemen ruh eşinin yanına git." Hocayı onayladım sınıftan çıktım. Koşarak aşağı kata indim ve Felix'in sınıfına girdim.
Gözleri kapalı yerde yatıyordu!
"Ne oldu ona?!" Bağırarak hemen yanına eğildim.
______________
Benden🫢;
Hyunjin, Felix'i kucaklayıp hemen dışarı çıkarttı. Arabasına koştu kapıyı açıp arka koltuğa yatırdı.
Kapıyı kapatıp hemen şoför koltuğuna geçti. Arabayı çalıştırdı ve hızlıca okuldan çıkıp en yakındaki hastaneye sürdü.
Hastaneye geldiklerinde Felix'i hemen çıkarıp bağırdı. "Doktor yok mu!" Kapının önündeki hemşireler koştu ve sedye getirdi.
Hyunjin bebeğini sedyeye yatırdı. Doktorlar bu süreç içerisinde başlarına toplanmışlardı.
"Bir omega, büyük ihtimalle bayılmış 143. Odaya götürün." Doktor hızlıca konuştu, hemşireler onu onaylayıp 143. Odaya götürdüler.
Hyunjin üstündeki siniri hala atamadı. Sınıfa girdiğinde yerdeki omegasını, yanında duran örümceği ve öğretmenin elinde duran kutuyu.
Öldüreceğiz onu.
Onu korkuttu bu Hyunjin için yeterliydi onu öldürmesi için. 143. Odaya girdi ve yatakta yatan omegasına ve kolundaki seruma baktı.
Odaya az önceki doktor girdi.
"Geçmiş olsun."
"Sağolun, o nasıl?"
"Omaganız sanırım. İyi fakat kalp hastalığı var büyük ihtimalle biliyorsunuz. Böyle şeyler onu kötü etkileyecek biliyorsunuz değil mi?"
"Evet.."
"Ona iyi bakmalısınız, ona zarar verecek şeylerden onu uzak tutmalısınız."
"Anlıyorum, ona çok iyi bakacağım emin olabilirsiniz."
"Tamamdır. Tekrardan geçmiş olsun bı yarım saate uyanacaktır."
"Her şey için sağolun." Doktor başını salladı ve odadan çıktı. Hyunjin sinsice gülümsedi ve yerini Sam'e verdi.
Gözleri mavi, saçları kırmızıya dönmüştü. Bebeğine baktı. Ona doğru yürüdü ve dudağına öpücük kondurup odadan çıktı.
___________________
Bir saat sonra Hyunjin odaya girdi. Felix uyanmış ağlıyordu. Hyunjin hemen yanına koştu.
"Neyin var bebeğim?" Felix başını kaldırdı alfasına baktı. "Nerdeydin?.."
"Çok acil işlerim çıkmıştı bebeğim." Felix göz yaşlarını sildi ve kafa salladı. "Tamam."
Hyunjin onun için ağlamasına hafifçe gülümsedi. "Kendini nasıl hissediyorsun tatlım?""İyi hissediyorum."
"Ne oldu sınıfta anlat bana." Felix derin bir nefes verdi. Anlatma sırası gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Just wrong -HYUNLİX
Mystery / Thriller"Ruh eşim bu okuldan ve bir seri katil mi?" -Omegaverse -daddyking