Tanıtım

21 3 4
                                    


                        🎶Sezen aksu: küçüğüm 🎶

                                              🖤

Şubat ayındayız haliyle havalar soğuk tabi sıcacık yuvalarında duranlar için soğuk geçerli değildi.
Şuan ki olduğum ev de o sıcacık yuvalar kadar sıcak olduğu kesin ama bir yuva değil.

Önümdeki tuvale 800 metre ileride ormanda ki manzarayı resmetmek çok zevk verici palette ki
kırmızı boyaya fırçayı daldırdığım an da odanın içini telefonun sesi doldurdu. Telefonu alıp bu saatte arayanın kim olduğuna hiç bakmama gerek yok aslında belli hazalım arardı.

Telefonu açıp kulağıma tuttum bir yandan da resim çizmeye devam ediyordum."efendim Hazal bişey mi oldu ?" ses gelmedi bir süre ve tam alo diyecekken bir burun çekme sesi geldi galiba yine ağlıyordu.

"Hazal niye ağlıyorsun güzelim" derin bir şekilde iç çekip konuşmaya başladı.

"Evden sinirli bir şekilde çıkmışsın. Alp öyle söyledi. Nereye gittin Lemis?" son söylediği kelimeden dolayı hızla ayaklanıp kızacakken " özür dilerim bi an unuttum o ismi kullanmayacağımı" dedi oflayıp tekrar yerime oturdum.

Başıma birde alp çıktı Barlas beynimizin sağ kolu onunla uğraşıyorum.işim gücüm yokmuş gibi.

" Hazal sen neden o dübe kafalı Alp ile konuşuyorsun senin numaranı nerden bulmuş?" Böyle dediğime gülecek gibi oldu bir an " ya Alisa çocuğa öyle demekten vazgeç herkese lakap takamazsın ya hem iyi çocuk alp" dedi sesi sonlara doğru cilveli cilveli çıktı. Kaşlarımı çattım " Hazal şimdi o dübe kafalıyı konuşmak için müsait değilim gelirim bir saate eve sen istersen uyu.

" Alisa sen eve gelmeden uyuyamayacağımı biliyorsun" hâla atlatamadı o geceyi biliyorum.

" O zaman sen git buz devrini aç beni bekle hemen geleceğim" bunu söyleyince nefes almayı bile bıraktı hâla korkuyordu.

" Hayır alisa o filmi açmayacağım sen o filme hiç yetişemedin yetişemiyorsun o lanet filmi istemiyorum gidip balkonda Alpciğimle konuşacağım sende geç gelme  tamam mı? Söz verdin bir saate geliceksin" dedi nefes almadan arka arkaya cümlelerini sıraladı. Ve Alisa dedi bana sadece sinirlenince alisa diyordu bu deli kız iflah olmaz diyerek kafamı iki yana salladım.

Derin bir nefes alıp " tamam Hazal tamam söz veriyorum geleceğim kapatıyorum şimdi hadi öptüm" deyip bisey demesine izin vermeden kapattım telefonu yüzüne hiçbir zaman unutmayacak o geceyi ve benim elimden bişey gelmiyor. Dürbünü elime alıp tekrar manzarama odaklandım. Herşeyi bitirmiş ve öylece duruyordu tuvale son dokunuşları yapıp ayağa kalktım ve diğer telefondan onu aradım.

ZAMANSIZ İHANETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin