Bazılarınız biliyorki Mektubumda ki asker diye bir kitap yazıyordum ancak hesabıma giremediğim için kitabın konusu değişti. Ancak isimler tamamen aynı zaten o kitapta da çok bölüm yoktu.
Yazım yanlışları düzeltilecektir.🙏🏻
Kitapta bazı hatalar olabilir aceleye düzelttim bölümü biraz ilerledikten sonra tamamen mantık çerçevesinde tekrar yazacağım ahahhdhsjdl
Keyifli okumalar!🤍
01/24/2020/ADANA
"Günaydın Selma teyzem." Dedim güler yüzle onu yataktan kaldırırken.
"Günaydın Deva'm." Dedi tekerlekli sandalyesine yerleşirken. Mutfağa geçtiğimizde onu masaya iyice yaklaştırıp önüne kahvaltılıkları doldurdum. İkimizde sessizce kahvaltı yaparken saate bakıp hemen masadan kalktım. Selma teyzenin işlerini halledip salona televizyonun karşısına oturttum ve bütün ihtiyaçlarını yanına koydum. Ayakkabılarımı giyerken telefonuma baktım hattım takılı olmadığından bekire bir şey yazamadığım için instagramdan yazdım.
Hattım yok evet. Bir kaç hün önce arızalandığı için telefoncuya göstermiştim ve halledilebilir bir şey olduğunu söylemişti.
Telefoncudan çıktığımda zaman kaybetmeden hattımı telefonuma taktım ve hızla gelen minibüse bindim. Zaten yeterince trafik vardı.
Okula geldiğimde Bekirle karşılaştık.
"Nerede kaldın kızım?" Dedi sinirle.
"Ne yapayım ya hattımı alacaktım bu gün unutmuşum."
Bekirle bir sürü derse girdikten sonra Adana'nın bu sıcağında yürüyerek benim evime geldik.
Tıp öğrencisi olmak zor...
"Yarında aynı şey olmasın İco, on saat güneşin altında kaldım bak." Diyerek işaret parmağını yüzüme salladı.
Gülerek, "Tamam tamam, hem artık hattımda var."
Birbirimizi lafa tutup konuştuktan sonra eve çıktım.
Evim.
Selma teyze olmasaydı kim bilir ne olurdu. Adana'ya zar zor gelmiştim ailem hiç desteklememişti. Sürekli onların olmamı istediği gibi yönetilmek çok canımı sıkıyordu.
En sonunda kaçıp buraya geldim.
Geldiğimde beş kuruşum bile yoktu. İş ilanlarına baktım. Hiç birine uygun görülmedim.
Sonra selma teyzeyle karşılaştım. Geçirdiği bir kaza sonucunda bacakları felç kalmış.
İlk yıllarda bana anlatmasada ilerleyen yıllarda birbirimizin her şeyi olmuştuk. Israr etmedim ama o bana bir anda her şeyi anlattı. Oğlu ve babası ile birlikte bir yolculuk yaparken oğlu bir anda direksiyon hakimiyetini kaybettiğinden bir tıra çarpmışlat ve araç taklalar atmış. Eşi vefat ederken Selma teyzede bacakları felç kalmış.
Oğlu ise kısa bir süre komada kalmış. Oğlundan çok bahsetmez çünkü oğlu hep kendini suçlamış. Şu an başka bir yerde mesleğini yapıyor ama hiç Selma teyzenin yanına gelmiyor. O olaydan sonra gelmemişte. Bir tanede kızı var ama oda evli ve bir tane küçük çocuğu olduğundan sık sık şehir değiştirip annesinin yanına
gelemiyor ama sık sık arıyor.Selma teyzenin önüne yemekleri ısıtıp koyduğumda gidip çantamdan telefonumu alıp açtım.
Açtığım gibi ekrana bir sürü arama, sesli mesaj, mesaj ve diğer bütün mesaj atılabilecek uygulamalardan mesajlar yağmaya başladı.
Beni kim, niye arasın ki?
🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HATLAR KARIŞTI/YARI TEXTING
ChickLitAsla ağlamamak istiyordum ama çok zordu. Neden? Neden gidemiyordum yanına, niye sarılamıyordum? Herkes kocasını, sevgilisini, sevdiğini göreve uğurlarken, ben neden onlar gibi ona doya doya sarılıp uğurlayamıyordum ki? Ben söyleyeyim, çünkü onun hi...