6.

115 12 1
                                    

Doufám, že si dnešní díl užijete! ♥ Mám vás ráda =)

* * * * * * * * * * * * * * *

„Omlouvám se," kuňkla jsem.

Rog se na mě s vytřeštěnýma očima podíval. „Za co se, proboha, omlouváš?"

„Že jsem ti neúmyslně pokazila večer..." Upřímně, cítila jsem spíš řádné zadostiučinění a také trochu radost. No, užít si s takovou slepicí? To přece nemyslel vážně... Ovšem tak nějak jsem cítila, že omluvit se bude jedině správné. Navzdory mým pocitům.

Uchechtl se. „Za prvé jsi nic nepokazila. A za druhé," pokrčil rameny, „i kdyby ano, měl bych ti spíš poděkovat. Ta holka byla nesnesitelná."

Pousmála jsem se a nesouvisle trhla hlavou. Byla jsem z něj strašně zmatená. V jedné chvíli působil jako někdo v totální moci alkoholu. V té další ale jako by opar panáků zmizel do ztracena...

„Takže," odkašlal si, „vraťme se k tomu, o čem jsme mluvili. Práci s Michaelem ještě probereme pak..."

Nespokojeně jsem našpulila pusu, ale moudře jsem se rozhodla projednou držet jazyk za zuby. Na podobný rozhovor zkrátka nebyla vhodná doba.

„Nehodlám tě odsud pustit. Můžeš do rána zůstat v pokoji pro hosty."

„Ale to ne, to nemůžu přijmout!" Zachvátila mě totální panika. S ním pod jednou střechou? To snad ne... Co kdybych v noci nechtěně narazila na něco, o co jsem skutečně ani za mák nestála? Kupříkladu Rogera s... s nějakou ženštinou? Jelikož jsem nepochybovala, že si ještě stačí najít novou obdivovatelku. Noc byla mladá!

„Nechci tu obtěžovat, možná si místo šetříš pro jiné hosty..."

„Zapomnělas?" blesklo mu v očích. „Většinu našich hostů u sebe v domech nenecháváme..."

Zrudla jsem až za ušima. Avšak nutkání zareagovat představovalo mnohem větší lákadlo, než jakým bylo obyčejné mlčení. „A proč tedy mě ano?"

Přistoupil blíž, na rtech mu pohrával provokativní úsměv. „Ty nejseš jenom host."

„Ne?"

„Ne," letmým gestem mi z tváře odhrnul pramen vlasů, přičemž já cítila, jako by do mě uhodil blesk. „Seš mnohem víc..."

Mé srdce se mu ve střepech zhroutilo k nohám. Hrál si se mnou? Provokoval? Krátil dlouhou chvíli, jež předcházela hledání té skutečné noční královny?

Najednou jsem se cítila úplně bezvýznamná.

„Tvůj pokoj je hned za pracovnou," pokračoval rozhodným hlasem. „Ve skříních najdeš i náhradní oblečení..."

Nepřela jsem se o tom, že mi pravděpodobně nic nebude. Mé boky byly plnější, bříško větší, než měla většina hostů na této párty. Připadala jsem si méněcenná po celý večer. A najednou se ten pocit neuvěřitelně prohloubil...

Ovšem místo abych se bránila, sklapla jsem a jeho nabídku přijala. Byla jsem příšerně unavená. A ač bych to nikdy nepřiznala nahlas, bála jsem se, že Michael někde venku číhá, a jakmile dostane příležitost zhojit si své ego, chytí ji za pačesy.

„Dobře," vydechla jsem, „děkuju..."

A pak se stalo... Dodnes nevím, jak bych to měla vysvětlit. Roger se ke mně totiž najednou naklonil a bez varování mi vlepil pusu na tvář.

Jakmile se jeho rty dotkly mé hořící pokožky, lapla jsem po vzduchu a ovládala točící se svět. Nečekané. Nepravděpodobné!

Možná jsem se měla zeptat, proč to udělal, ovšem když jsem se konečně vzpamatovala a zaostřila své vnímání zpět do reality, byl Roger pryč.

Zůstalo po něm jen pulzující místo na mé líci.

Rychle jsem se v duchu okřikla. Nesměla jsem si dělat unáhlené, a především naprosto chybné závěry! Byli jsme přátelé. A ti si pomáhali. Dokonce si i vyměňovali důvěrnosti. Tak proč, sakra, mé srdce zpívalo až trapně sladkou serenádu?

Zavrtěla jsem hlavou a vrátila se k pohovce. Necítila jsem se připravená vmísit se zpět na tu monstrózní párty. Radši jsem zůstala skrytá v privátním prostoru, bezpečném, kde jsem nemusela nic řešit. V duchu jsem poděkovala za prozřetelnost, jež mě donutila na noc dát Marvela, mého milovaného pejska, k rodičům. Jako bych v kostech tušila, že se něco semele.

Ale že něco až takového...

Otřásla jsem se. Musím na to přestat myslet. Hned!

* * * * * * * * * * * * * *

KOMENTÁŘ UVÍTÁM! ♥

Za případné překlepy, nesrovnalosti či chybky se omlouvám, mohou se vyskytnout...
→Na profilu najdete odkaz na Facebook, směle se tam přidávejte =)
→Děkuju, mám vás ráda!

Noční iluze /Roger Taylor, QUEEN fanfiction/Kde žijí příběhy. Začni objevovat