♥ Užijte si dnešní díl!
* * * * * * * * * * * * * * * * *
„Sarah, věř mi," zopakoval jemněji, „má pro tebe slabost."
Odfrkla jsem.
„Ostatně jako já..."
Lépe by mě zpět do reality nevrhnul ani tím, kdyby mi dal pár facek. Potlačila jsem zvuk, jenž mi stoupal hrdlem, a vrhla po něm postranní pohled. Ano, díval se na mě. Zaujatě, možná s lehkým váháním. Kdovíproč se mi žaludek převrátil naruby. Vlastně se celý svět jednou zhoupl...
„A," pokročil blíž a sklopil hlavu, „kdybych nevěděl, jak strašně majetnickej vůči tobě Roger je, hned teď tě pozvu na rande. Jenže by mi to neodpustil."
„Proč si pořád myslíš," hlesla jsem tichounce, „že ho až tolik zajímám?"
„Nevšimla sis, jak na tebe kouká?"
Zkřížila jsem paže na prsou a odvrátila pohled. Copak jsem mu mohla říct, jak strašně mi celá ta naše konverzace ubližuje? Ne. Nesměla jsem dovolit, aby se o mé náklonnosti kdokoli dozvěděl. Zemřela bych hanbou. Ztratila se v rozpacích. Ta bolest by mě zabila. Musela bych čelit definitivě vyřknuté nahlas. Totiž že by o mě Rog nikdy nestál. I přes nesmysly plynoucí z Brianových úst.
„Stačí, když se o tobě někdo z nás jen slůvkem zmíní, a on vyletí."
Div jsem se nezlomila pod tíhou, jež mi znenadání spadla na ramena. Celý to špatně pochopil. „Nezlob se, Bri, ale to mi nepřipadá jako známka nějaké náklonnosti. Byť i té nejmenší... Spíš naopak."
„Ne, nechápeš," zavrtěl hlavou, z jeho hlasu zaznívala lehká odměřenost. „Ty ani netušíš, kolik kluků z našeho týmu už tě chtělo pozvat na rande."
Upřímně, oči mi div nevypadly z důlků.
„Ale přes Taylora se nedostali."
Nic jsem nechápala. Vrtěla jsem zatvrzele hlavou, ovládala stále sílící paniku a uvažovala, jak jsme se k takovému tématu vůbec mohli dostat. Copak jsem u Roga v pracovně usnula? Ležím právě teď na pohovce a celá tahle absurdnost se odehrává jen v mé hlavě?
„Jakmile to před ním zmínili... No, ušetřím tě líčení všech těch scén, jen povím, že se dokázal tak rozzuřit, až každý couvnul. Fakt. Nikdo pro tebe, podle něj, není dost dobrej. Nenechá na tebe sáhnout, seš pro něj posvátná."
Ušklíbla jsem se. „Rog je jedináček, že?"
Brian se zarazil. „No, jo..."
„A jsme u toho," rozhodila jsem ruce. „Bere mě jako malou sestřičku! Nic víc. Vždyť to sedí jako vysvětlení naprosto dokonale." Najisto jsem trefila do černého. Fakt, že jsem byla o pouhé tři roky mladší než on, na věci nic neměnilo.
A já znovu, jako už tolikrát předtím, umírala.
„To si přece doopravdy nemyslíš..."
Nervózně jsem přešlápla. Necítila jsem se vůbec příjemně. Nejhorší však bylo, že já si to myslela. Ba co víc. Nikdo by mě pravděpodobně nepřesvědčil o opaku. Zažívala jsem neuvěřitelné vnitřní ponížení. Proč do mě nakonec musela ta realita vždycky tak tvrdě narazit? I bez tolika jasných znamení jsem si více než dobře uvědomovala, že pro Rogera nebudu nikdy skutečnou ženou. Někým, při kom se mu zrychlí tep a srdce prudce zabuší.
„Nemyslím," vydechla jsem. „Vím."
A vtom se Roger zavrtěl a cosi nesrozumitelně zamumlal. Ono vyrušení jsem z celého srdce uvítala. Přerušilo totiž tu zvláštní konverzaci, jež mezi mnou a Brianem probíhala, a pomohlo mi oklepat se z bolesti a soustředit na něco jiného. Něco přízemnějšího.
„Asi bychom ho měli dostat do postele," pronesla jsem rozhodně a v duchu se modlila, aby Bri upustil od potřeby rozebírání mého a bubeníkova vztahu a radši mi pomohl.
Pochopil. Neopomněl si sice pohrdlivě odfrknout, nicméně skutečně přistoupil ke stolu a trhnul hlavou k bezvládnému blonďákovi. „Do patra ho nedostaneme. Nezdá se, ale neskutečně se pronese. Takže bych navrhoval jeden z pokojů pro hosty. Asi ten nejblíž záchodům."
Přikývla jsem a též se o krok posunula. Chystala jsem se hodit si jednu jeho paži kolem ramen, ovšem sotva jsem se sklonila, dolehl mi k uším jemný hlas. „Sarah, přece se s ním nebudeš tahat."
Pousmála jsem se. „Mám tě v tom nechat samotného?"
* * * * * * * * * * * * *
KOMENTÁŘ UVÍTÁM! ♥
→Za případné překlepy, nesrovnalosti či chybky se omlouvám, mohou se vyskytnout...
→Na profilu najdete odkaz na Facebook, směle se tam přidávejte =)
→Děkuju, mám vás ráda!
ČTEŠ
Noční iluze /Roger Taylor, QUEEN fanfiction/
FanficJedna noc. Jedna párty. Jeden opilý muž... ∽ Sarah se už dlouho přátelí s nejpopulárnější hudební kapelou současnosti. Kluci z Queen jsou známí tím, že pořádají bujaré párty, a právě při jedné z nich se její život obrátí vzhůru nohama. Jaké to bude...