Yeonjun-Soobin
Yeonjun:
Dudaklarınla uğraşmayı kes.Dikkatimi dağıtıyorsun.
Dersi dinlemem lazım ama yapamıyorum./
Soobin:
Efendim?Bakmak zorunds degilsin haberin olsun
Yeonjun:
Sınav konusu anlatıyorDinlemem lazım
Ellerini dudaklarından çekmediğin için bende dikkatimi çekemiyorum.
Kes şunu
Soobin:
HayirDudaklarimla oynamayi seviyorum
Yeonjun:
Pekala.
(Görüldü.)•••
Yeonjun oturduğu sıradan kalktı. İki adımda Soobin'in yanına geldiğinde bileğinden tutarak onuda ayağa kaldırdı ve peşinden hocanın yanına kadar sürükledi. Kadın onlara bakarken Yeonjun "Soobin'in midesi bozulmuş. Lavaboya gitmesine yardımcı olsam olur mu?" Diye sorduğunda kadın gülümseyerek başını salladı. Soobin itiraz edecekti ki Yeonjun hızla onu sınıftan dışarı çıkarmıştı.
Sınıfın çaprazında olan lavaboya girer girmez kapıyı kapatıp soobini kabinlerden birisine itti.
Soobin gülüp konuştu "ne? Bu kadar çok mu etkileniyorsun?" Diye sorunca Yeonjun'un itiraz etmesini bekledi. Ama Yeonjun onun düşündüğünün tam aksine "evet, bu kadar çok etkileniyorum." Diyerek kapıyı kilitledi ve gözlerini karşısındaki güzel dudakları olan çocuğun gözlerinden çekmeden yaklaştı.
Ve daha çok yaklaştı.
Soobin gerilmişti. Sadece ona laf atacağını düşünmüştü en başta ama galiba pek öyle olmayacaktı. Soobin sırtının kabin duvarına çarpmasıyla Yeonjun daha fazla yaklaşmasın diye ellerini hafif öne doğru uzattı. Tabi pek işe yaradığıda söylenemez. Yeonjun, soobin'in ellerini indirerek iyice dibine gelmişti.
Ellerini soobin'in beline yerleştirerek dudaklarına yanaştı. Uzun zamandır hayalindeki şey gerçekleşecekti. Tam öpeceği anda gözlerini sıkıca kapatarak ve "siktir.." diye bir kaç kez mırıldanarak kabinin kilidini açtı ve dışarı çıktı. Soobin arkasından gitmek istedi ancak olduğu yere bağlanmış gibiydi, hareket edemiyordu.
Kısa süre sonra çalan zil ile kendisine anca gelmişti. Kabinden hızlıca çıkarak sınıfa gitti. Yeonjun'un yerine bakınca onu kafasını sıraya koymuş bir şekilde gördü.
Belli ki bunu uzunca bir süre düşünecekti.
_______
Olay orgusu bi tik hizli ilerliyor gibime geldi daha yavas mi ilerlese yoksa boyle devammi etse karar veremiyorum...
İyi okumalarr🐰🦊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
lips || yeonbin
FanfictionYeonjun: dudaklarınla uğraşmayı kes Yeonjun: dikkatimi dağıtıyorsun