Yeonjun:
SoobinBakar mısın?
Soobin:
Birsey soyliceksen neden yanima gelmiyorsun/Birsey soyliceksen neden yanima gelmiyorsun
Yeonjun:
Utançtan geberiyorum çünkü/Hastayım
Sana bulaşmasın diye gelmedim.
Soobin:
Hm pekala inandim varsayalim/Neyse
Ne soyleyecektin?
Yeonjun:
Dün olanlar için gerçekten çok üzgünümSoobin:
Hic icten konusmuyorsun bilmiyorumYeonjun:
Dün amacım seni öpmek olsaydı öperdim.Bir saniye bile beklemeden öperdim.
Amacım seni öpmekti./
Yapsaydım rahatsız olacaktın./
Soobin:
Amacinda beni opmek degilmiydi?Neden yapmadin?
Siktir/
Neden beni opmesini istiyorum/
Yeonjun:
Zorluyorsun şuanda.Evet amacım seni öpmekti
Duymak istediğini duydun mu?
Soobin:
Evet duydumYeonjun:
Şimdi hocadan izin al ve lavaboda kabinlerden birine geç.Bir kaç dakikaya geleceğim.
(Görüldü.)•••
Soobin
Sıramdan kalkarak hocadan izin aldım. Yeonjun dün midemin bozuk olduğunu söylediği için pek sorun etmemişti zaten.
Kabinlerden birine girip kapıyı kilitledim ve sırtımı kapıya yasladım. Neden onun dediğini yapıyordum hiç bir fikrim yoktu. Sadece ayaklarım beni buraya getirmişti. İki üç dakika içerisinde Yeonjunun sesini duydum. Sadece "Soobin-ah" demişti. Kapıyı açarak burada olduğumu belirttim. Sırıtarak kabinin önüne geldiğinde içeri girmesi için geri çekildim. İçeri girip kapıyı kapattı ve kilitledi.
Aynı dün ki gibi.
Klozetin kapağını kapatıp üstüne oturdu. Bir kaç kere nefes aldığında önüne eğilip ona yaklaştım.
Ellerini omuzlarıma daha sonra da bütün vücudumda gezdirmeye başladı. Gerçekten beni etkisi altına almış gibiydi. Her dediğini yapabilecek durumdaydım. Ellerini vücudumda gezdirirken "Her dediğimi yapacak mısın? Saniyesinde geldin?" Diyince yanaklarının kızardığını hissettim. Utanmadım ama bi sıcak olmuştu yani. Sessizce gülüp "dudak kremin nerede?" Diye sordu. Dudak kremini Cebimden çıkartıp ona uzattım.
Elimden alarak kapağını açtı ve kokladı. Hoşuna gittiğine dair bir kaç mırıltı çıkardıktan sonra sol elini çenemin altına götürerek hafifçe kavradı ve kendi yüzüne yaklaştırdı.
Çok heyecanlıydım ilk kez birisiyle öpüşecektim. Küçükken Beomgyu ile öpüşmem hariç.
Az önce açtığı dudak kremini dudaklarıma dikkatli bir şekilde sürerek kafasını dahada yaklaştırdı. Beni öpmesini beklerken kremi kendi dudaklarına da sürüp dudaklarını yaladı ve "tadı güzelmiş. Denemek ister misin?" Diye sorduğunda başımı ufakça sağladım düzgünce tekrar sürüp dudaklarını bana yaklaştırdı. Onu öpmemi istiyordu.
Bilmiyorum daha tanımadığım ama kesinlikle etkilendiğim biri onu öpmemi istese ne mi yapardım? Hiç hir fikrim yoktu.
Ama galiba pişman olacağım şeyler yaşanacaktı.
Dudaklarını yavaşça benim dudaklarıma bastırdı. Bir kaç saniye bekledikten sonra ne istediğimden emin olmuştum. Kesinlikle onu öpmek istiyordum.Sıcacık dudaklarının verdiği his çok güzeldi. Saatlerce böyle durabilirdim. Kısa süre geçmeden içeriye birisi girdiğinde kapı çalındı. "Soobin? Yeonjun? Burada mısınız?" Diyen ses kai'ye aitti.
Yeonjunun kucağından kalktığımda peçete alarak dudaklarımı sildim. Yeonjun yerinden kalkıp eğilmemi işaret etti ve "kai, soobin kusuyor şimdi çıkarız." Deyince kai anında "sen ne yapıyorsun içerde?" Deyince Yeonjun "saçları önüne düşüyor." Demesiyle kai sınıfa geçeceğini söyleyip sesli adımlarla lavabodan çıkmıştı.
Ayağa kalkıp Yeonjun'un dudaklarınıda peçeteyle sildim. Son kez bir öpücük daha bırakıp kilidi açtı. "Sınıfa girerken elini midene koy." Diyerek benden önce çıktı.
Az önce gerçekten öpüştük mü?
______
GERCEKTEN ASİRİ HİZLİ İLERLEDİ NAPİCAM BEN OF
Bu arada hizli ilerlemesi hosunuza gitmediyse soyleyebilir misiniz😕 olay orgusunu daha yavas ilerletirim
İyi okumalaaarrr
ŞİMDİ OKUDUĞUN
lips || yeonbin
FanfictionYeonjun: dudaklarınla uğraşmayı kes Yeonjun: dikkatimi dağıtıyorsun