0.4

443 20 5
                                    

Bu bölüm Elena Brown'un 3 bölüm sürecindeki anılarındandır.

"Sence de muggle'lar biraz fazla olmadı mı ha?" arkamdan duyduğum seslere aldırış vermeden altında oturduğum ağaça yaslandım.

Regulus Black ve arkadaşları kahkahalar atarken gözlerimi sıkıca kapayıp gitmelerini bekledim.

Muggle olabilirdim ama bu onlara bu kadar dalga geçme hakkı vermiyordu. Tipik slytherin'ler.

"Senin hakkında konuştuğumuzu anlamıyor musun Brown?"

Regulus'un arkadaşı Barty Crouch konuştuğunda arkama bakmadan konuştum "Biliyorum Crouch. Boş konuşmanızın bitmesini bekliyorum"

Dediğim şeyle bir anlığına sussalarda yine konuşmaya devam etmişlerdi.

"Bizde senin kalkıp gitmeni bekliyoruz Elena"

Regulus'un sesiyle omuz silkerek kitabımı kapattım ve ayağa kalkarak Regulusa dönüp sırıttım.

"Ödevi yalnız yapıp McGonagall'a senin yapmadığını söylemek zoruna kalacağım Black"

Arkama bakmadan ilerledim. Daha fazla boş konuşmalarını dinleyecek halim yoktu.
.
.
.
.
"Yanlış yapıyorsun!" Regulus'un elinden kaşığı almaya çalışırken bağırmıştım.

"Daha bir haftadır hogwarts'ta olan birisinden iksir tarifi öğreniyorum! Hemde o bir muggle. Halime bak"

Regulus homurdanarak kaşığı masaya sertçe bıraktığında kaşlarımı çatarak iksiri karıştırmaya başladım.

"Ne bu muggle takıntın Black? Sana yanlışımız mı oldu?"

Alayla sorduğum soruya kaşlarını çatmıştı.

"Hogwarts sıradan insanlar için değil"

"Demek ki sıradan değiliz de burdayız"

Omuz silkerek elindeki fare gözlerinden birini bana fırlattı "her neyse" diye kısa kesip iksire gözleri ekledi.

"Aptal arkadaşların ve sen bir daha bana yaklaşırsanız kötü olur Black"

Regulus sırıtarak "Nasıl" dedi bana doğru ilerleyerek "Böyle mi?"

Aramızda bir adımlık mesafe kaldığında durdu.

Arkamdaki duvara yaslanarak yüzümü buruşturdum "Uzak dur Black"
.
.
.
.

"Ne yani Regulus bitti, şimdi de sen mi başlasın Lucius?"

Lucius Malfoy ve Rabastan Lastrenge sırıtarak önümde durmuştu.

Muggle kökenlilerin şeytan olduğunu söylüyorlardı ama Slytherin zaten şeytan binası değil miydi?

"Ondan uzak dur Lucius"

Regulus'un sesiyle kaşlarımı çatarak ona döndüm. Bize doğru ilerlerken Lucius'a seslenmişti.

Lucius'ta benim kadar şaşırmış gibi görünüyordu.

"Bulanığı mı koruyorsun Black?"

Bulanık mı? İğrençsin Lucius.

"Beni mi koruyorsun Regulus?" Lucius sorduğum soruyla kafasını aşağı-yukarı sallamıştı. İlk kez aynı şeyi düşünüyorduk.

"Korumuyorum" Regulus boğazını temizlerken arkadaşı Evan'a baktı.

"Korumuyoruz" dedi Evan ona katılarak.

"Sadece ona bir tek biz zorbalık yapabiliriz" Barty'de onlara katıldığında ortaya anlamsız bir birleşim çıkmıştı.

Lucius ile birbirimize bakıp yüzümüzü buruşturduğumuzda Rabastan araya girmişti.

"Reggie sanırım bulanıkla dalga geçmeyi sevmiş"

Lucius ile aynı anda güldüklerinde cübbemin cebindeki asamı aldım.

"Ascendio"

Lucius ve Rabastan bizden biraz uzağa uçarken asamı Regulus ve arkadaşlarına tuttum "Siz de istemiyorsanız çekilin önümden"

Evan, Regulus ve Barty geri çekilirken, 2 saattir Lucius yüzünden giremediğim Hogwarts kapısından içeriye girdim.

"Tipik Rawenclaw'lar" Barty arkamdan homurdanırken göz devirdim.

"Tipik Slytherin'ler"

Bölümün sonu.

Bu bölüm Elena'nın 3 bölüm boyunca olan bazı karışık anılarındandı. Bir kaç bölüm sonra yeniden Elena'ya özel bölüm gelecek.

𝙎𝙞𝙧𝙞𝙪𝙨 𝘽𝙡𝙖𝙘𝙠/𝓐𝔃𝓴𝓪𝓫𝓪𝓷 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin