Dans?

30 6 76
                                    

Merhaba canlar nasılsınız bakalım?~

***

Görkemli salonun ortasında toplanan insanlar adeta prensler ve prensesler gibiydiler. Renk renk elbiseler, cezbedici kokular birbirine karışıyordu. Salonu baskılayan lavanta kokusundan eser kalmamıştı. Bu kadar kalabalık olmasına rağmen salon oldukça genişti.

Eski krallık romanlarını andıran bu manzara insanı büyülüyordu. Belli ki çok emek verilmiş bir baloydu.

"Enkai bu taraftayız"

Suzuki el sallayarak onu yanlarına çağırıyordu.

Enkai yanlarına gelerek naif bir tebessümle hepsini selamladı.

"Hepinizi bir arada görmek çok güzel, burada yeni yüzlerde görüyorum" diyerek onları biraz inceledi.

Iwa "Ben tanıdıkları davet edeyim derken biri de kendi tanıdığını davet etti öyle öyle tatlı bi tanışma oldu" deyip güldü. Enkai yi yeni arkadaşlarla tanıştırdıktan sonra etrafa bakındı.

"Zoe, Summer, Emma ve Ronja yı göremedim daha gelmediler mi Luke?"

"Zoe ve Summer ı gördüm lavaboya gidip geleceğiz dediler ama Emma ve Ronja dan haberim yok"

"Birazdan gelirler sanırım endişeye gerek yok"

Aida Luke nin kızları süzmeye başladığını fark edince omuzuna vurdu.

"Ah omuzum neden vuruyorsun ya!"

"Sen cevabı gayet iyi biliyorsun gözlerini oymadan önce kes şunu!"

"Didişmeye başladınız yine"

Luke ve Aida aynı anda

"Sen karışma Suzuki"

"Peki peki karışmıyorum be"

***

Müzik hoş bir tınıyla dans vaktinin geldiğini haber ediyordu. Bazı erkekler dizlerinin üzerine çöküp kızları dansa davet ediyordu. Zoe ve Summer kol kola girmiş bi şekilde onların yanına geldiler. Zoe her zamanki gibi cazibesini konuşturuyor, kırmızı rengin arzusu ve ateşini ustalıkla taşıyordu. Summer ona kıyasla fazla sevimliydi.

"Geç kaldığımız için kusura bakmayın"

Aida teselli edercesine

"Merak etme henüz bir şey kaçırmadınız" dedi

"Buna sevindim"

İwa Zoe nin güzelliğine kendini kaptırmış olmalıydı, gözlerinde ki ışıltıyla ona bakıyordu. Kolunu masaya koyunca bardak devrildi.

"A-a şey ben özür dilerim dalmışım"

Zoe üzerinde biriken yoğun bakışı hissetmiş olmalıydı ki yanakları kızarmıştı.

Luke bi İwa ye bi Zoe ye bakarak pis pis sırıttı

"Yok canım ne özürü olur öyle şeyler"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 11 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ağlama Diyorum(Katılım Bitti!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin