Uzuun bir aradan sonra hepinize merhaba canlar^^
Bazı sebeplerden dolayı odaklanamıyordum, elimden geldiğince iyi yazmaya çalıştım~
Yine yeniden yazarınız ve aşk kadrom♡
Canlar iç ses için " * " bunu kullandım.
***
Saatlerdir sokaklarda dolanıyordu. Saat gece nin 2 si olmasına rağmen eve gidesi yoktu. "O lanet adamın suratını görmek istemiyorum" Yere çömeldi. "Gerçekten çok yoruldum"
"Yıldızlar burada görünmüyorlar hm?""Ne?"
"Ah, pardon kendimi tanıtmadım değil mi?"
"Hayır sorun o değil, bilmediğin birinin yanına oturup pat diye böyle şeyler söylemezsin"
"Üzgünüm" güldü.
"Arkadaş olmak istemez misin?""Ne kadar tuhaf birisin" Biraz uzaklaştı.
"İsmim İwasaki senin?"
"Çaban için teşekkürler ama konuşacak havada değilim yalnız kalmak istiyorum"
"Peki, bende susarım"
Bir müddet öylece suskun kaldılar.
"Ee bir şey diyeceğim, benimle gelmek ister misin?"
"Nereye? Ve neden bu kadar rahatsın tanımıyorsun beni derdin ne senin?"
"Bir derdim yok, iyi biri olduğunu hissedebiliyorum. 6. hissim kuvvetlidir." Eliyle silah işareti yaparak onu vurmuş gibi davrandı ve göz kırptı.
"Bu neydi şimdi?" Hafifçe gülümsedi.
"Aradığım şey de buydu." Ayağa kalktı, elini uzattı.
"Hadi benimle gel""Sana güvenmiyorum"
"Bu gayet normal ama bu hava da seni yalnız bırakmak istemiyorum. Benim ilkelerime aykırı"
"Hadi ordan bana bir şeyler yapmayacağını nerden bileyim. Güven kazanma çabaları bunlar yemezler"
"Ne kadar inatçısın kınalı kuzu korktun mu benden?"
"Kes şunu" göz devirdi.
"İyi madem gelme" Arkasını döndü ve ıslık çaldı. Pernod yanına gelip kişnedi.
"Aferin oğlum" Başını okşadı."Vay, ne kadar güzel bir at"
"Gelip sevebilirsin"
"Gerçekten mi?" Pernod'un yanına gitti ve yavaşça ona dokunup okşadı. Mutlu görünüyordu.
"Binmek ister misin?"
"Beni bununla mı kandıracaksın"
"Seni kandırdığım falan yok sadcee arkadaş olmaya çalıştım. Hiç kimsenin bu denli üzgün olmasını istemem. O kadar yorgun ve dargın duruyordun ki dayanamadım."
İwasaki'nin söylediklerine karşı sessiz kaldı. İwasaki Pernod'a binebilmesi için yardımcı oldu. Biraz gezdirdikten sonra inmesine yardım etti.
"İsmim Ray"
El sıkıştılar
"Memnun oldum"
"Gelmeyi kabul ediyorum."
"O zaman yola koyulalım"
***
Bu kısımın kime ait olduğunu anlamayabilirsiniz hiç isim geçmediği için söyleyeceğim Enkai nin sahnesi:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ağlama Diyorum(Katılım Bitti!)
Fanfiction00.00' "Seni gördüğünden beri gözlerinin içi gülüyor" Sende bir söz bıraksana tutamayacağını bilmene rağmen~