Zincirleme Tanışma

85 12 293
                                    

Merhaba canlar~

Nasılsınız? Keyifler nasıl bakalım

Eklememi istediğiniz bir şeyler varsa yazın değerlendireceğim >>>

Şimdi yeni bölüme geçelim'

***

Bugün yapacak çok iş vardı. Eline aldığı kağıda büyük harflerle "Bugün kapalıyız" yazdı ve cama yapıştırdı.

Aida nın mesajı üzerine güzel bir parti mekanı ayarlaması gerekiyordu. Önemli gelişmeler mutlaka tebrik edilmeliydi. Böylece çabalayan kişi bundan destek alarak daha çok başarılı işler yapabilirdi.

Bir kaç mekandan olumsuz cevap alınca morali bozulmaya başlamıştı. Dalgın bir şekilde yürümeye devam etti.

"Hey! Dikkatli olmalısın bu ne dalgınlık az kalsın sana çarpıyordu"

*Gerçekten çok dikkatsizim aşırı kafaya taktım durumu ama ortada bi güven meselesi var off*

"Özü-"

Kafasını kaldırdığında kafede Enkai ile konuşan o güzel kızı görmüştü.

*Şaka yapıyor olmalısın bununla neden şimdi karşılaşıyorum ki*

Göz devirdi

"Pardon neden gözünü deviriyorsun az önce hayatını kurtarmış oldum. Daha dikkatli olmalısın. Bu kadar dalgınlık iyi değil"

"Kusura bakma senin için değildi aklıma takılan şeyler var. Teşekkür ederim"

*Tabiki senin içindi gerksiz derece de güzel olan kendini bir şey sanan bayan.*

"Eğer özel değilse bu kadar dalgın olma sebebini sorabilir miyim?"

"Chay Naksima nın yeni projesinin tamamlanması üzerine parti ayarlamam istendi. Ama hala boş yer bulamadım."

"Ciddi misin?! Chay Naksima için parti mi?"

"Evet kendisi işlettiğim kafeme uğrar ara sıra yani pek olmasa da uğradığı oluyor."

"Kafe mi işletiyorsun bir dakika"

Uzunca süzdü

"Aaah tamam tamam seni Kahve Molasında görmüştüm. Bir çok şeyle sen ilgileniyorsun. Bende bir iki defa gelmiştim."

"Anladım."

"Şey istersen yardımcı olabilirim. Chay Naksima yı çok takip etmesem de bir iki kitabını okumuşluğum var. İzin verirsen yer bulmana yardımcı olurum ve katılırım"

*Enkai yi davet edecektim.. Onun kafasını karıştırmasını istemiyorum. Ama yardıma da ihtiyacım var. Kabul etmek zorundayım bu çok can sıkıcı*

"Pekala şu an bir işin yoksa acil"

"Boşum beni takip et bildiğim bir yer var eminim halledebiliriz"

Uzunca bir yürüyüşten sonra yüksek bir binanın önüne geldiler. Dış rengi mor ve beyazdan oluşuyordu. Çatıdan sarkan sarmaşıklarla oldukça tuhaf bir havası vardı. İlgi çekiciydi. Üzerinde Aşk Semenderi yazıyordu.

İçeri girdiler

"Merhaba nasıl yardımcı olabilirim?"

Gülen yüzlü, nazik bir adam onları karşılamıştı.

"Merhaba biz parti vermek için uygun bir oda arıyorduk."

Diye söze atıldı Emma

"Tabiki beni takip edin lütfen"

Ağlama Diyorum(Katılım Bitti!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin