1 Ay Önce...
-Kızlar!! Bu akşam hepimiz Alex'in kamp partisine katılacağız değil mi?
Roselar'ın evimizin hemen yanındaki evlerindeydik. Aslında üçümüz de yanyana evlerde kalıyorduk. Bu bizim için bazen şans bazen de şanssızlıktı. Rose'ların evi Kaylee ve bizim evimizin tam ortasındaydı ve Rose ile ailesinin o şiddetli kavgalarına maalesef çok rahat şahit olabiliyorduk. Onlar kavga etmeye başladıkları zaman bütün Syphnx sessizliğe boğulurdu ve bu mükemmel gerilim dolu ana bir film gibi dikkat kesilirlerdi. Roselar kasabanın en lüks ailesi olduğu için bu kavgalar kasaba için her zaman bir dedikodu malzemesi olmuştur. Ama Kaylee ve ben her zaman üzülür ve ortam sessizleştikten sonra birbirimizi anlar ve olayı çözmeye çalışırdık. Çünkü hiçbir zaman Rose kendi bize ne olduğunu anlatmazdı.
-Aahh Rose sanmıyorum o çocuk biraz...Yaani... Serseri?? Fazlaca! Gerçekten geğirdikten sonra balgam atma şovuna katlanacağımı sanmıyorum.
Gerçekten de o Alex denen çocuk sinirlerimi acayip bozuyordu. Sınıfın futbol takımındaydı ve anlaşılır ki çok popülerdi. Zaten Rose'u böyle çocuklar her zaman çekmiştir. Rose'la gerçekten çok zıt karakterleriz. O her zaman benden daha eğlenceli ve çılgın olmuştur. Ben ise tam bir anne! Grubun en sıkıcı kızı... Rose ve ona uyan Kaylee'nin arkalarını toplamada iş her zaman bana düşer.
-Yapma ama Lily! Biliyorsun işte Rose Alex'e deliler gibi aşık haha. Bence en iyi arkadaşları olarak ona yardım etmeliyiz. Ah tabii ki etmeliyiz! Kızlar tabii ki de orada olacağız!
-Peki peki. Sanırım Kaylee haklı. Gerçek kamp ateşini onlara gösterelim kızlar!
-Ne! Lily! Bu harika haha.
İşte yine o Winx Club sarılması ve kahkahalar... Aman Tanrım ne kadar da güvende hissettim! Onları gerçekten de seviyorum. 5 yaşından beri tanışıyoruz veee bu daa 12 yıl eder. Onları benden kimse ayıramaz...(???)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÖTÜLÜK
Chick-LitBir geceyle gelen fırtına ardından daha neleri getirebilirdi? Çoğu için bir efsaneydi aslında. Ama o bir hayalet ya da canavar değil. Syphnx'in üzerini karanlık bir 'kötülük' kaplamıştı. Kötülük her şeyi biliyor ve en karanlık sırları ortaya çıkarıy...