POV Scott:
Emma lig tegen mij. Ik speel met haar blauwe haarlokken. Ze is zo mooi. Ik kus haar in haar nek. Ze draait zich om. Onze lippen raken elkaar bijna. Of vergeet die bijna maar. We kussen. Maar deze kus smaakt naar meer... Ik leg mijn handen op haar heupen. Ze lost de kus en lacht lief. Ze neemt de onderkant van mijn T-shirt vast. Ze kijkt uitdagend. Ik knik en help een beetje met mijn T-shirt uit te trekken. Ze legt haar handen op mijn borstkast. We kussen opnieuw. En van het ene komt het andere.
Emma ligt te slapen op mijn borstkast. Ze is zo perfect. Na een tijdje val ik ook in een diepe slaap.
POV Emma:
Ik word wakker op Scott's borstkast. Het eerste dat me opvalt, is dat we beide geen kleren aanhebben. Dan herinner ik me gisterenavond. Het was fijn. Fantastisch. Ik geniet van Scott's geur. Hij stinkt naar zweet, maar ik hou van de geur. Na een klein halfuurtje wordt hij ook wakker. 'Awel slaapkop?' 'Ook goeiemorgen Emma'tje' Ik kus hem. 'Wat vond je van vannacht?' vraagt hij aan mij. 'Geweldig. Moeten we vaker doen. En jij?' 'Ik wat?' 'Wat vond jij van vannacht?' 'Beste nacht van mijn leven' 'Slijmbal' 'Jij bent ook een slijmbal' 'Nee' 'Jawel' 'Nee' 'Jawel' 'Nee' 'Oké dan. Jij bent geen slijmbal' 'Zouden we straks langs een apotheker gaan?' 'Waarom?' 'Omdat ik nog geen moeder wil worden. Wil jij misschien al wel vader worden?' 'Nee, nog niet. Maar we zullen straks gaan. Eerst nog wat praten en knuffelen en klef doen' 'Dat laatste hoeft niet' 'Ah nee, jij was niet zo'n meisje dat houdt van rozen op Valentijn of van die kleffe romantiek hé?' 'Correct' We doen wat Scott voorstelde. Pas na de middag gaan we naar de apotheker. 'Wil jij het vragen of moet ik het doen?' vraagt Scott lief voordat we binnengaan. 'Doe jij maar' 'Kom in orde kapitein' We wachten even en dan kunnen we 'bestellen'. Scott vraagt het fluisterend. De dame die ons bedient, is heel vriendelijk en legt het nog even uit. We gaan terug naar het dak en ik neem de pil. Hopelijk werkt het. De kans is wel groot. 'We hadden beter ook condooms gekocht' bedenkt Scott zich. 'Ik kan ook naar de dokter gaan om een voorschrift voor de pil te vragen?' 'Zou je dat willen doen?' 'Anders stel ik het toch niet voor?' 'Met jou weet je nooit' Ik bel naar de dokter en ik kan straks al komen. 'Wat wil jij volgend jaar doen?' vraagt Scott na het telefoontje. 'Geen idee. Jij?' 'Ik wil op wereldreis' 'Hoe bedoel je?' 'Ja, gewoon. De trein opstappen en ergens uitkomen. Gewoon me laten leiden door het leven' 'Dat laatste klinkt filosofisch' Het is even stil. 'Ik wil mee' zeg ik na even na te denken. 'Echt?' 'Ja. Ik moet nog wel aan mijn ouders vragen, maar ik wil wel mee' 'Dat hoopte ik al'