22 Yıl Önce
Hava Lordu üzerine aldığı ince bir pelerinle, Dört Krallığın tam kesişim noktasında duruyordu. Haşin denizin dalgalarının kıyıya vuruşu yankılanıyordu kulağına. Gözleri temkinli bir biçimde denizi izliyordu.
Eli, belindeki altın kılıcındaydı.
"Ateşten doğma bir Tanrıça'nın denizden gelmesini beklemek ne büyük kabalık."
Hava Lordu hızla arkasındaki sesin sahibine döndü. Gözleri karşısındaki kadının turuncu irislerinde gezindi.
Karşısında olmasına rağmen geri döndüğüne inanamıyormuş gibiydi.
"Lilith." dedi onu selamlarcasına.
"Sina." dedi Lilith cilveli bir sesle. "Bakıyorum ki beni çok özlemişsin."
Hava Lordunun bakışları Tanrıça'nın alev çiçeklerinden yapılma, kısa elbisesinde gezindi. Alev çiçekleri Elemental'de görülmeyeli yıllar olmuştu. Toprak Lordu Lilith'ten sonra, krallıklarda alev çiçeği yetiştirmeyi yasaklamıştı. Hoş, alev çicekleri sadece Ateş Krallığında yetişiyordu.
Yetişiyordu.
Artık değil.
Tanrıça'nın kuzguni saçları Hava Lorduna tek bir kişiyi anımsattı; Daren.
"Seni en son gördüğümde..." Dili Tanrıça demeye varmadı. Lilith hafifçe gülümsedi. "Her geçen gün daha da güçleniyorum. O aptal bunak hem avanak hem de piçin teki."
Hava Lordu, Lilith'in Toprak Lordundan bahsettiğini hemen anladı. "Bunun senin bir Tanrıçaya 'dönüşmenle' ne alakası var?"
Lilith'in yüzüne oğlunda görmeye alışık olacağınız türde bir gülümseme yayıldı. "Bazı sırlar sonuna kadar küllerin arasında yanmaya mahkûmdur."*¹ dedi. "Ve ben de bu sırlardan biriyim." Hava Lordu gözlerini kıstı. "Neden beni çağırdın, Lilith?"
Bunları ona anlatmasının bir nedeni olmalıydı. "Eski bir dost olarak küçük bir iyilik isteyeceğim." Dost.
Lilith, Hava Lordunun sessizliğini 'evet' olarak saydı ve ona bir günlük uzattı. "Onu gördüğün anda yak. Kaderinden ancak böyle silebilirsin."*¹ B.’ye sevgilerle...💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KANLI KUKLA (HGOİ)
FanfictionGözyaşlarını görmediğinizde birini öldürmek kolaydı. Böylece o inci yaşların çığlıklarını duymaz, kabuslarınızda size günahlarınızı hatırlatan iblisler hayatınızı bir cehenneme çevirmezdi. Ama bu sefer Gece'nin kurbanı ateşli bir lord bozuntusuydu v...