5.

1K 69 119
                                    

Kapı açılınca içeri giren kişi ile ikimizin de bakışları kapıya döndü. Sarı saçlı bir kadın odaya girdiği gibi bizi görünce Korhanla gözlerimiz kesişti. Hızla ayağa kalkıp eteğimi çekiştirdim.

Ayh klişe olmadı, babaanne veya bir dede çıkıp da evlenmenizi istemedi en azından.

Öyle bir şey olsaydı kendimi öldürürdüm Acun. Kız boğazını temizleyip bakışlarını yere indirdi. "Korhan Bey istediğiniz hazır efendim." Korhan başını salladı. "Tamam, çıkabilirsin." Kız hızla dışarı çıktığında kahveye baktım. Yüzümü buruşturarak masanın önüne geldim. "İzninizle Korhan Bey, ben çıkayım sizde rahat rahat kahvenizi için." Kahveyi bastırarak söyledikten sonra kendi odama ilerledim.

Az önce ne yaşandı? Odaya girerek derin bir nefes aldım. Saçlarımı arkama doğru itip havaya kaldırdım. Nefessiz kaldım yahu. Daha iyiyim sanırım. Sandalyeyi çekip kendimi sandalyeye bıraktım. Kafamı arkaya yasladım.

Bir süre bilgisayarla ilgilenmiştim. Telefonum çalınca açıp kulağıma götürdüm. "Odama gel." Cevap vermemi beklemeden kapanan telefonla sinirle soludum. Cins adam.

Odadan çıkıp onun odasına girdim. " Doğum gününe gideceğiz, seni hazırlanman için eve bırakayım sonra beni ararsın geçeriz." Gözlerimi kırpıştırarak baktım Korhana. "Kimin doğum günü?" "Arkadaşımın sevgilisinin doğum günü. Hadi zamanımız kısıtlı çıkalım şimdi." Kafamı salladım. "Ben odamdan eşyalarımı alayım." Kafasını salladı. Odaya girip çantamı alıp odadan çıktım.

Korhanla birlikte asansöre bindiğimizde çalan telefonumla çantamdan çıkardım. Selin'in aradığını görünce kısa bir bakış attım Korhana. Telefonu açtığımda kulaklarıma ulaşan ağlama sesi ile kaşlarım çatıldı. "Selin, ne oluyor? İyi misin?" Burnunu çekerek derin nefes aldığı sesleri geldi. "O burada kapının önünde." "Kim burada, o derken?" Anlamıştım ama doğruluğunu teyit etmek istiyordum. "O piç kurusu şerefiz haysiyetsiz burada, beni hamile bırakıp başka kadınlar ile yatan oruspu çocuğu burada." Gözlerimi kapatarak derin nefes aldım. "Sakın kapıyı açma, hemen geliyorum ben. Sakin ol bebeğini düşün." "Tamam, çabuk gel." Ağlamaları arasında zar zor konuşmuştu.

Telefonu kapattığımda Korhanın sorgulayıcı ve merakla bakışları ile dudağımı ısırdım. "Bir sorun mu var?" Kafamı salladım. O sırada asansörden inmiştik. "Benim arkadaşım hamile, sevgilisi onu hamile bıraktıktan sonra başka bir kadınla yatmış. Onunla birlikte oldukları gece. Şimdi ise kapısına dayanmış. Aynı evde kalıyoruz arkadaşımla. Hemen gitmemiz lazım." Kaşlarını derince çarpmıştı.

Arabada gelince ikimiz de bindik. "Nasıl böyle sorumsuzca bir şey yapabilir? Kaç yaşında bu arkadaşın?" "23 yaşında." Sinirle soludu. Onun da sinirlendiği belliydi. "Herşeyi anlayacak yaşta, nasıl böyle bilinçsizce bir şey yapabilir?" Konuşurken arabayı da hızla sürüyordu. "Evinin adresini ver." Evin adresini verdiğimde başını iki yana salladı. "İki kız tek başınıza mı yaşıyorsunuz?" "Evet." "Dikkat etmelisiniz, bu adam her şeyi yapabilir." Kafamı salladım. "Haklısınız Korhan Bey."

Evin önüne geldiğimizde arabayı hızla park edip benim gibi indi o da. "Ne olur ne olmaz bende geleceğim." Kafamı salladım. Binadan içeri girdiğimizde asansöre yöneldim. Korhan da benim gibi asansöre bindi.

Asansör durunca gelen bağırış sesleri ile vücudumda sinir dalgası yayıldı. Kapıları açıldığında indim ve bizim kapının önünde duran pek sevgili Selin'in sevgilisini gördüm. Hem bağırıyor hemde kapıya vuruyordu. "Aç şu kapıyı Selin! Aç kırarım yoksa!" "Sen ne yapıyorsun lan burada." Bağırarak söylediğim şeyle arkasını döndü. Sarhoş olduğu belliydi. "Vay vay vay, Selin'in çok sevgili arkadaşı da buradaymış. Bütün her şey senin yüzünden oldu oruspu kaltak." Dediği şeyle sinir krizi geçirmek üzereydim, taki Korhanın adama uçup onu yere serene kadar.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 25 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ASİSTANIM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin