Part 6
"ရှောင်းကျန့် ဆင်းတော့ "
"ဘာကိုယ်.. ဝါးး ကစားကွင်းရောက်ပြီးဘဲ လိုက်ပို့ပေးတာ ကျေးဇူးတင်တဲ့ အနေနဲ့ .. ပြွတ်စ် .. ဟီးး ငါအရမ်းဆော့ချင်နေတာ "
နှုတ်ခမ်းကိုယ်စိတ်လိုလက်ရလာနမ်းတဲ့ ရှောင်းကျန့်ကြောင့် ရိပေါ်မှာ အကြောင်သား ရှောင်းကျန့်ဘက်ကအခုလိုစနမ်းတာ ပထမဆုံးအကြိမ်မို့ အခုန်မြန်နေတဲ့ရင်ဘက်တစ်စုံက ရှောင်းကျန့်ကြားမှာတောင်ကြောက်ရတယ်။ လုပ်ချင်ရာလုပ်ပြီး ကားပေါ်မှာဆင်းသွားတဲ့သူကြောင့် ဖြစ်ချင်တဲ့ ဆန္ဒတွေကိုယ်ရိပေါ်မှာထိန်းချုပ်ထားရတယ်။တာ၀န်ယူရမဲ့သူနောက်ပြေးလိုက်ရတယ်။"လုပ်ချင်တိုင်းလုပ်ပြီး အခုလိုတာ၀န်မယူဘဲနေလို့ရလား အခုတာ၀န်ယူပေး"
"ဘာကိုယ် .."
ရိပေါ်ပြောတဲ့စကားတွေကိုယ်ရှောင်းကျန့်နားမလည်တာကြောင့် မေးခွန်းမေးဖို့ရာကျန်သေး စုပ်ယူလာတဲ့နှုတ်ခမ်းပါးတစ်စုံရယ် နမ်းနေရင်း ရှောင်းကျန့်လက်ကိုယ်ကိုင်ကာ သူ့ဘောင်းဘီပေါ်သို့တင်ပေးလာတာကြောင့် တင်းမားနေတဲ့အကောင်အားရှောင်းကျန့်အတိုင်းသားခံစားလို့ရတယ်။ ဖောင်းကြွပြီး ပူနေအရာက ဘောင်းဘီပေါ်ကနေတောင်ရှောင်းကျန့်ခံစားရတာမို့ ရှောင်းကျန့် လက်ကိုယ်ပြန်ဆုတ်မိတယ်။ ပတ်၀န်းကျင်ကိုယ် ဂရုမစိုက်စွာရိပေါ်ကတော့ စိတ်ရှိတိုင်းပြုလိုနေတာဘဲ ။ နမ်းရှိုက်နေတဲ့အထိတွေ့က နူးညံ့မူမပါဘဲ တက်မက်မူတို့သာရူက်ပြေးနေသည်။ ကစားကွင်း ကားပါကင်၍လူရှင်း၍သာ သူ့တို့နှစ်ဦးအား သတိထားမိသူသိပ်မရှိတာ မဟုတ်ရင်လူအများအပန်းဖြေရာနေရာမှာ အနမ်းတွေပုံဖော်နေတဲ့သူတို့နှစ်ယောက်ကိုယ် လူအများအာရုံစိုက်စရာဖြစ်လာလိမ့်မယ်။ ထိန်းချုပ်မူမှာလည်း အတိုင်းတာရှိတာမို့ မခံနိုင်တဲ့အဆုံး ရိပေါ် ရှောင်းကျန့်အား ပွေ့ကာကားရှိရာပြန်လှည့်လာတယ်။"ရိပေါ် ငါကစားရအုံးမယ်လေ"
"ခံစားမူမကောင်းတဲ့အဲ့အရာတွေနဲ့နောက်မှကစား အခုကျုပ်နဲ့အရင်ကစားရအောင် ကျုပ်တစ်ကယ်မရတော့ဘူး "
"ငါမင်းကိုယ် နမ်းရုံလေး နမ်းမိတာပါ "
"ကျုပ်အကောင်က ခများနမ်းရုံနဲ့ ထောင်လာတာ ခများမခံစားမိဘူးလား"
"တော်.. တော်တော့.. အဲ့တာတွေမပြောနဲ့တော့ "
"ခများစတာ ခများတာ၀န်ယူပေး"
ရှောင်းကျန့်ဘောင်းဘီအား ဆွဲချွတ်ပြီး အစပျိုးခြင်းမရှိဘဲ ရိပေါ်အကောင်ပေါ်တွင် ထိုင်စေသည်။ နာခံတက်တဲ့ လူတစ်ယောက်အလား တုံဆိုင်းခြင်းမရှိထိုင်ချလာသည်မို့ ရိပေါ်ပါမျက်လုံးများမှေးစင်းမိပြီးသာယာမူကိုယ် ခံစားမိသည်။ ဘယ်နှစ်ကြိမ်လုပ်လုပ် ကျပ်နေဆဲဖြစ်တဲ့ သူ့အပိုင်နေရာလေးအား ရိပေါ်သဘောကျရတယ်။