Part 12
"၀မ်ရိပေါ်... ပစ်မှတ်ကိုယ်သိရပြီ ဘာဆက်လုပ်ရမလည်း"
" လှုပ်ရှားမူရှိလား "
"ငါ့တို့လိုက်နေတာ ရိပ်မိသွားတယ်ထင်တယ် လှုပ်ရှားမူအကုန်ရပ်သွားတာ ငါတို့လောကကမဟုတ်ဘဲ အပြင်ကကောင် တော်ရုံမတွေ့တာပိုက်ဆံတော်တော်သုံးထားတဲ့ပုံဘဲ အခုတောင် မင်းယောင်္ကျားနားကလူတွေလိုက်ရင်းနဲ့မှ အစထွက်လာတာ"
"ကျန်တာဘာသိရလည်း "
"ဘာတစ်ခုမှဖမ်းမမိဘူး .. ဘာဆက်လုပ်လိုက်ရမလည်း"
"ဒီတိုင်းစောင့်ကြည့်နေ သူဘက်ကလှုပ်ရှားမူရှိလာမှ ကျန်တာဆက်လုပ်မယ် .. ကျန်တဲ့အချိန်ထိမင်းဘက်က သူ့အပေါ်ထိခိုက်မူမရှိအောင် တာ၀န်ယူ"
"အဲ့တော့စိတ်ချ .. ငါအယုံကြည်ရဆုံးသူတွေထားပေးထားတယ်.. လက်တစ်လောအချက်လက်တွေ မင်းရှိအကုန်ပို့ထားလိုက်ပြီး စစ်ကြည့်လိုက်အုံး "
"အင်းး ဖုန်းချလိုက်ပြီး "mail ထဲ၀င်လာတဲ့အချက်တွေကိုယ် ရိပေါ် ဒီတိုင်းထိုင်ကြည့်နေမိတယ်။ screen ပေါ်ကိုယ်စိုက်ကြည့်နေပြီး တည်ညိမ်နေတဲ့ ရိပေါ်မျက်နှာက ဘာတွေတွေးနေမှန်းခန့်မှန်းရခက်လွန်းတယ်၊ စူးရှတဲ့ မျက်၀န်းတစ်စုံက ရေသေပြင်လို တည်ညိမ်လှတယ်။ တင်းတင်းစေ့ထားတဲ့ နှုတ်ခမ်းပါးလွှာက ပုံမှန်ထက်ပိုကြည့်ကောင်းနေတယ်၊ တည်ညိမ်လွန်းတဲ့ ရိပေါ်မျက်၀န်းတွေက သေချာကြည့်မယ်ဆိုရင် နတ်ဆိုးတစ်ကောင်ရဲ့ ရက်စက်တဲ့အသွင်နဲ့ အမဲလိုက်မဲ့သားကောင်အတွက်
အန္တာရယ်အငွေ့သတ်တွေဖုံးလွှမ်းနေတာ မြင်ရနိုင်တယ်။"ရိပေါ် "
နတ်ဆိုးအသွင်ကနေ နတ်ဘုရားအသွင်သို့ ပြောင်းလည်စေတဲ့ အသံပိုင်ရှင်က သူ့ရဲ့ ရှောင်း ကလွဲရင်ဘယ်သူရှိအုံးမှာလည်း၊ ရိပေါ်ကိုယ်နတ်ဆိုးအဖြစ်ပြောင်းလည်းနိုင်တာလည်း ရှောင်းကျန့် ၊ နတ်ဘုရားဖြစ်စေတာလည်း ရှောင်းကျန့် ၊ ရှောင်းကျန့်က ရိပေါ်ကိုယ် ပုံဖော်နေတဲ့ ပန်းချီဆရာလေး ရှောင်းကျန့်ဆွဲတဲ့ စုပ်ချက်အတိုင်းရိပေါ်ကအသက်၀င်မှာ။"ရိပေါ် .."
"ဟမ် .."
"အတွေးလွန်းနေတာလား ... ငါခေါ်နေတာကြာပြီး "
"အာ.. ကျွန်တော် နည်းနည်းးတွေးစရာလေးရှိလို့ "
"အဆင်ပြေရဲ့လား ရိပေါ်.. မင်းကြည့်ရတာ ကြောက်ဖို့ကောင်းနေတယ် အဓိကမင်းမျက်၀န်းတွေ "
"ရှောင်းက ကျွန်တော်ကိုယ်နားလည်နိုင်ဆုံးဘဲ .."
"ဘာဖြစ်နေတာလည်း ရိပေါ် .. ငါကိုယ်ပြောပြလို့ပါတယ် ငါ.. ငါက.. မင်းနဲ့ တရား၀င်လက်ထပ်ထားတာလေ .. တစ်ခုခုဆိုငါကိုယ်အသိပေးလို့ရပါတယ် မင်းတစ်ယောက်ထဲ ဖြေရှင်းစရာမလိုပါဘူး "
"ဟူးးးး ကျုပ်ပြောလိုက်လို့ ခများနာကျင်သွားမှာ ကျုပ်မလိုလားဘူး ခများကိုယ် ထိခိုက်ဖို့မပြောနဲ့ စကားလုံးနဲ့တောင် မနာကျင်စေချင်တာ ကျုပ်ဆန္ဒပါ "
"မောင်.. ငါတို့က တစ်ယောက်နဲ့တစ်ယောက်ပိုင်နေပြီးလေ .. အရာရာကိုယ် မောင်တစ်ယောက်ထဲ ဖြေရှင်းစရာမလိုပါဘူး အဓိကငါ့နဲ့သက်ဆိုင်နေရင် ပိုဆိုးတယ် မောင်.. မင်းကငါ့ကိုယ် မထိခိုက်စေချင်သလို ငါလည်း မောင့်ကိုယ်ထိခိုက်မှာမလိုလားဘူးလေ "
"ကျစ်.. ရှောင်းကျန့်. ခများနှုတ်က ထွက်လာတဲ့ မောင်ဆိုတဲ့ စကားလုံးက ကျုပ်ကိုယ် ရူးသွားအောင်ထိပြုစားနိုင်တာ ခများသိလား "
"အဲ့တာဆိုလည်း ငါကမောင့်ကိုယ် ငါတစ်ယောက်ထဲအတွက်ရူးသွားအောင်ပြုစားလိုက်ရမလား "
"ရှောင်း.. ခများ.. ကျုပ်ကိုယ်မဆွနဲ့နော် ဒီနေရာမှာတင် ကျုပ်တက်လုပ်မိလိမ့်မယ် "
"အခုတော့မလုပ်နဲ့အုံးနော်.. မင်းနဲ့ပတ်သက်တာတွေ ငါသိချင်သေးတယ် "
"ဒီကစ္စတွေသိပြီးရင် ခများဦးနောက်သေးသေးလေးက အတွေးတွေများပြီး မနာကျင်ပါဘူးလို့ ကတိပေးလား "
"ဘာမှန်းမသိသေးဘဲ ငါကဘယ်လိုပြောရမှာလည်း ငါမင်းကိုယ် ကတိပေးပြီးမတည်နိုင်မှာကြောက်တယ် မောင် ဒါကြောင့် ငါအတက်နိုင်ဆုံး စိတ်ကိုယ်ထိန်းမယ်လေ နော်.. နော်.."
"၀မ်ချောင် ကျုပ်ကိုယ်ဒါတွေပို့လိုက်တာ.. "