Part 8
"ရှောင်းကျန့့် နေမကောင်းဘူးလား မျက်နှာကဖျော့တော့နေတာဘဲ "
"နည်းနည်းပါ "
"ဆေးခန်းလိုက်ပို့ပေးရမလား "
"ငါအဆင်ပြေပါတယ် ရှင်းချန် မင်းငါကိုယ်တွေ့ပေးမဲ့သူဆိုတာ ? "
"အားး ငါမေ့တော့မလို့ ခဏနေရောက်လာလိုက်မယ် ဟီးး"
"မင်းဒီလောက်အူမြူးနေတာ ဘယ်သူမလို့လည်း "
"ခဏနေမင်းသိလိုက်မယ် အာ .. ဟိုမှာလာနေပြီး"
"ရိုဟန် ! မင်း ရိုဟန်ဟုတ်တယ်မလား ! ရှင်းချန် သူက .."
"ဟုတ်တယ် .. ငါတို့သူငယ်ချင်း ရိုဟန်စစ်စစ်ကြီး "
"အားးး ငါမင်းကိုယ်အများကြီးတွေ့ချင်နေတာ မင်းကိုယ်စကားတွေပြောစရာလည်းရှိတယ် ပြောပြစရာတွေကော သိချင်တာတွေရော အများကြီးဘဲ "
"ကျန့်ကျန့် မင်းသိချင်တာတွေ ဖြေးဖြေးချင်းမေး.. ကိုယ်မင်းကိုယ်ပြောပြဖို့အချိန်တွေအများကြီးရှိတယ်"
"မင်းကငါတို့ကိုယ်တောင်မဆက်သွယ်နိူင်ဘဲ ဘယ်ရောက်နေတာလည်း ငါကတော့ ခရီးတွေထွက်နေလို့ထားပါအုံး ရှောင်းကျန့်က တရုတ်ပြည်မှာဘဲရှိနေတာ Wang Group နဲ့ပတ်သက်ပြီးသူ့သတင်းတွေမွှေးနေတာမင်းဆက်သွယ်လို့ရတာဘဲ"
"ငါခရီးလွန်နေလို့ပါ ရှင်းချန်ရာ အခုရောက်ရောက်ချင်းမင်းက်ိုယ်အရင်ဆက်သွယ်တာဘဲ "
"မင်းကိုယ်သိပ်ကျေနပ်တာမဟုတ်ဘူး ဖုန်းတစ်ခါဆက်ပြီးပျောက်သွားတာ အခုမှ ပြန်ပေါ်လာတယ်"
"ရှင်းချန် မင်းကအရင်လို စကားများတုန်းဘဲ ..နားညီးတယ်"
"ရိုဟန် ..! မင်း.. ! ""တော်ပါတော့ မင်းတို့ ! အရင်တိုင်းဘဲ တွေ့တာနဲ့ရန်ဖြစ်မယ်ဆိုတာကြီးဘဲ ဘာမှမပြောင်းလည်းဘူး "
"ကိုယ်ကမပြောင်းလည်းပင်မဲ့ ကျန့်ကျန့်ကတော့အများကြီးပြောင်းလည်းသွားတယ်နော် .. ဟက် "
"ငါကဘာပြောင်းလည်းလို့ အရင်တိုင်းဘဲကိုယ်"
"ဟင်အင်းး မင်းအရင်ထက်အများကြီးပြောင်းလည်းသွားတယ်ကျန့်ကျန့် အဲ့ထဲမှာ မင်းယောင်္ကျားယူလိုက်တာလည်းပါတယ်"
"ဟမ် ..! ငါ.. ငါယောင်္ကျားယူလိုက်တာ မင်းကဘယ်လိုသိတာလည်း"
"အာ.. ကိုယ်ရှင်းချန်နဲ့ဖုန်းပြောဖြစ်သေးတယ်မင်းမင်္ဂလာမဆောင်ခင်"
"ဒါဆို ငါ့မင်္ဂလာဆောင်ကိုယ် မင်းကသိရက်နဲ့မလာတာပေါ့ ရိုဟန် !"
"ကိုယ်တစ်ကယ်ခရီးလွန်နေလို့ပါ"
"မသိဘူး မင်းကိုယ်စိတ်ဆိုးတယ် ငါတို့ကိုယ်အဆက်သွယ်ဖျက်ထားတာရယ် ငါမင်္ဂလာဆောင်ကိုယ်သိရက်နဲ့မလာတာရယ် အကြာကြီးပျောက်နေတာရယ် အားလုံးပေါင်းပြီး မင်းကိုယ်စိတ်ဆိုးတယ် "
"အဲ့လိုမဟုတ်ပါဘူး ကျန့်ကျန့်ရာ ကိုယ်တစ်ကယ်ခရီးလွန်နေတာ အဲ့ကြောင့် မဆက်သွယ်ဖြစ်တာပါ စိတ်မဆိုးလိုက်ပါနဲ့နော် ကိုယ်မင်းကိုယ်.."