Dün bütün gece uyumadım Nil Anka ve Nil Anka diyeyim yoksa sen mi gerçek adını söylemek istersin Ümmü Gülsüm.
Niye böyle bir giriş yaptığımı sorgulamayın😇
Ay neyse hadi hadi bölüme geçelim çatlıcam burda🤭
İyi okumalars⭐️😽
~
"Sonra işte Miran abi geldi Ata'ya yumruk attı sonrası zaten kargaşa.."dedim abime.
Elleriyle saçlarını geriye doğru çekti ve sert soluklar almaya başladı
Bence sinirlenmesine gerek yoktu
Azcık olaylar olmuştu
Azcık.
Gözlerim Miran'a kayınca kapıda ellerini birbirine bağlamış duruyordu.
Şundaki rahatlık bende olsaydı neler olmazdı ki?
Gözlerim Abim'e dönünce kendine gelip bana baktı "Tamam anladım odana git üstünü değiştir ve sakın ama sakın annemlere bişey anlatma" dedi uyararak.
Başımı salladım "Tamam abi söylemem" dedim ve ayağı kalktım ve odadan çıkmak için kapının yanına kadar geldim,Miran kulağıma yaklaşıp "Biraz konuşalım mı?" Deyince kafamı salladım.
Odadan çıkınca arkamdan Miran geliyordu
Odama girdim ve Miran'da girince kapıyı kapattım.Bakışlarımı ona döndürdüm
Sandalyeye oturdu ve konuşmasına başladı
"Abin sinirli biraz ama sana değil tabiki,kendine seni yalnız bıraktığı için kendine kızıyor.Onu anlayabiliyorum Deniz'in başına böyle bir olay gelseydi Abin gibi olurdum""Ama eğer şikayetçi olurlarsa Seni alırlar Miran abi" dedim Miran'a karşı.
Gözlerini kapatıp açtı "sence ben bunu düşünmedim mi sanıyorsun Almira" dedi
Miran ayağı kalktı yanıma geldi "Şimdi biraz dinlen daha sonra tekrardan konuşuruz tamam mı"dedi
Tebessüm ettim "Tamam,görüşürüz" dedim
Miran kapıyı açıp odadan çıkınca kendimi yatağa attım.
Aslında olay o kadar abartılacak kadar büyüklükte değildi ama Miran Ata adlı çocuğu dövdüğü için Ata darp raporu alıp Miran'ı şikayet edebilir.
Üstümü değiştirmeden yatağımın içine girdim ve gözlerimi kapattım.
Bugünlük bu kadar yorgunluk yeterdi
Fazlasıyla.
⭐️
"Çıldırcam ya daha dün baktım 400'TL idi bugün 600'TL bunlarda vicdan yok ya" dedi bade çemkirerek
Edin "Bende geçen gün bir parfüm alacaktım 848 civarı bişeydi 3 gün önce baktım 997 olmuş" deyince alışveriş hakkında konuştuklarını anladım.
" şimdi ben nasıl alacağım bu güzelim çantayı?!" diye sorduğunda Bade
"Parayla" dedim
Bade bana dönüp bir Side eye attı ve "Hadi canım şaka yapıyorsun bilmiyordum sağol ya" dedi
Edin "Elisa'nın numarası var mı?" Diye sorunca gözlerim direkt ona döndü.
Sol kaşımı kaldırıp "hayırdır?" Dedim "sende hızlı çıktın kız yokken numara istemeler falan"
Bade telefonuna bakarken beni yanıtladı "Kasap et derdinde koyun can aşkım benim"
Edin "Ne alakası var ayrıca ben bir arkadaş oluruz diye şey etti-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karabiberim/Yarı Texting
Teen FictionAlmira abisinin arkadaşın'a aşıktır ama bir türlü ona karşı birşeyler hissettiğini söyleyemez ve çareyi farklı bir telefon'dan yazarak bulur. Bakalım Neler olacak?.... Siz:Sana yazanda kabahat İlerdeki Kocam:He yani bana yazacaktın yanlış numara değ...