Selam selam selam tatlı kedicikle ve yeni bir bölümle geldim
O zaman uzatmadan bölüme geçelim
İyi okumalars⭐️
~
Serhat Amcaların evine geldiğimizde Damla Teyze bana hemen boş odalarından birini hazırladı.Deniz hala kucağımda uyuyordu uykusunu bölmemek için üstümü değiştirmedim,zaten rahat giyinmiştim.
Çantamı komidinin yanına koydum ve Gece lambasını yaktım.Yatağa geçip uzandım yavaşça,Deniz yastığa yatmak yerine hala koynumda yatıyordu.
Görümcem Şaka mı?
Kafasını hafif hafif okşamaya başladım saçlarıyla oynadım bi ara.
Deniz mırıldanmaya başlayınca dikkatimi ona verdim
'Su' diye mırıldandığında su istediğini anladım."Denizcim" dedim ona seslenerek "hadi gel su içelim" dediğimde yavaş yavaş kalkmaya başladı.
Yataktan kalkıp onu kucağıma alıp yere indirdim elinden tutup odadan çıktık.
Mutfağa doğru ilerlerken odalarda ses yoktu ve karanlıktı mutfağa girdiğimizde heryer yine karanlık olduğu için ışığı açtım gözlerimi refleks olarak kapattım.
Gözlerimi geri açtığımda Dora'yı su içerken gördüm
Anlaşılan tek susayan Deniz değildi.Dora da ışığın açıldığı an bize baktığı için gözleriyle sorguladı "su istedi de" diye açıkladım.
Dora bir bardak alıp su doldurmaya başladı suyu bana uzatınca bende eğilip Deniz'e içirdim suyu,boş bardağı tekrar Dora'ya uzattım ve Deniz'i kucağıma aldım.
"İyi geceler"dedim
" iyi geceler " dedi oda
Mutfaktan çıkıp tekrar odaya girdim ve Deniz'i yatağa bıraktım kapıyı kapatıp bende Deniz'in yanına uzandım.
Gözlerim kapanmaya başlayınca yavaş yavaş uyumaya başladığımı anladım...
⭐️
Alarm sesini duyduğumda gözlerimi zorlukla açtım.
Deniz yanımda hala uyuyordu mışıl mışıl.Ah be kızım senin yerinde olmak vardı şimdi
Yataktan kalktım ve cebimden telefonumu çıkartıp alarm sesini kapattım.Komidinin oradaki çantamı alıp içinden bugün giyeceğim kıyafetleri çıkarttım ve giyinmeye başladım.
Hava bugün biraz daha iyi olduğu için uzun kollu bir badi giymiştim.Saçlarımı elimle düzelttim ve çantamdan okula getirdiğim makyaj malzemelerimi çıkartıp karşıdaki boy aynasından makyajımı da yapmış oldum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karabiberim/Yarı Texting
TienerfictieAlmira abisinin arkadaşın'a aşıktır ama bir türlü ona karşı birşeyler hissettiğini söyleyemez ve çareyi farklı bir telefon'dan yazarak bulur. Bakalım Neler olacak?.... Siz:Sana yazanda kabahat İlerdeki Kocam:He yani bana yazacaktın yanlış numara değ...