Merhabalarrr
Yine ben geldimm öncelikle gününüz nasıl geçti? Umarım iyi bir gün geçiyorsunuzdur. Benim ki biraz fazla yorgun geçti ಠ_ಠ
Sınır:+40 oy ve +45 yorum.
Yazım yanlışları varsa affoluna...
İyi Okumalar...
•••
"Park Jimin, Kim Jongin, Jung Hoseok, Cha Eunwoo, Hwang Hyunjin, Bang Chan ve Jeon Jungkook." Koruma tek tek çocukların adlarını sıralamış ardından da karşısında ki patronuna bakarak tek tek çocukları anlatmaya koyuldu.
"Park Jimin, 18 yaşında. Kan Grubu 0 Rh negatif. Kilosu 61. Boyu, 1,74. Esneklik olarak diğer çocuklara göre fazlasıyla esnek ve gözlem yeteneği fazlasıyla güzel bir durumda. Dövüşle ilgisi yok ve Kim Miyeong'un tecavüz ettiği kişilerin arasında yer almış." tok ses odada duyuluyor diğer arkada kalan mafyalarda büyük bir ilgiyle dinliyordu.
"Kim Jongin, 18 yaşında. Kan Grubu 0 Rh pozitif. Kilosu 73. Boyu, 1,82. Esneklik normal ama biraz daha esnek olması gerekiyor. Acıya olan dayanıklığı olağanüstü. Vücudu bir boksörlerin ki kadar iyi ama zayıf kalmış. Kim Miyeong ona dokunmaya geç, bakmaya korkmuş."
"Jung Hoseok, 19 yaşında. Kan Grubu A Rh pozitif. Kilosu 65. Boyu, 1,77. Esneklik olarak Park Jiminle yarışacak durumda. Vücudunu fazla iyi kullanıyor ve dövüş becerisi var. Zekâ konusu fazlasıyla iyi."
"Cha Eunwoo, 20 yaşında. Kan Grubu 0 Rh pozitif. Kilosu 74. Boyu, 1,83. Esneklik normal. Soğuk kanlılığı ile ünlü. Tarih bilgisi iyi. Sokak dövüşlerine katılmış ve kazanmış."
"Hwang Hyunjin, 18 yaşında. Kan Grubu A Rh negatif. Kilosu 65. Boyu ise 1,79. Esneklik gayet iyi. Tehlikeli mizaca sahip olmasıyla birlikte dövüş teknikleri var. Zekâsı da öyle."
"Bang Chan, 19 yaşında. Kan Grubu A Rh negatif. Kilosu 64. Boyu, 1,76. Esneklik normal. Dövüş becerisi sıfır. Lider ruhlu."
Adam duraksadığında ne diyeceğini bilemedi. Bu çocuğu patronuna nasıl diyeceğini bilmiyordu. "Devam et." emir kipi ile konuşan Kim Taehyung, korumasının neden duraksadığını bilmiyordu.
"Jeon Jungkook, yaşı belirsiz daha doğrusu kimliği yok. Kan Grubu ise bilinmiyor. Boyu, 1,78. Kilosu ise 42. Esneklik normal. Dövüş bilgisi sıfır ve... Dilsiz. Kim Miyeong'un tecavüz ettiği kişilerin arasında yer alıyor." adam zorda olsa sonunda söylediğinde Mafya olan olduğu yerden sert bir şekilde kalktı.
"Dilsiz mi?" Tarhyung sert bir şekilde adama baktığında koruma zorda olsa yutkunarak onu onaylamıştı. "Evet efendim, kağıt ve kaleme yazıyor sadece." koruma onayladığında Taehyung'un ise tek düşündüğü Miyeong denen şerefsizin bu küçüğe dokunmasıydı.
Ellerini kıracak kadar sıktığında deposunda tuttuğu adam gelince onu ekstra mahvedecekti. Onu dünyadan silecekti. Hem de acılı bir fermanla.
"Çocuklar nerede?" korumasına karşı söylediğinde adam hızlıca toplantı odasından çıkan patronunun peşine takılmıştı. Arkasında ise birkaç mafyayı bırakarak.
"Efendim, muayene odasındalar." Taehyung ona bakmadan dik bir şekilde sert adımları eşliğinde muayene odasına geldi.
"Jungkook! Sakin ol!" içeride duyduğu sesler ile Taehyung düşünmeden kapalı olan kapıyı kirarcasına açmıştı. Yüzüne doğru gelen keskin bıçak ile hızlıca kenara çekilmesiyle birlikte duvara sert bir şekilde duran bıçağı görmesiyle büyük bozguna uğradı.
Eğer refleksleri olmasa çoktan ölmüştü.
Koruma da aynı şekilde şok içerisinde kalakalmıştı. Taehyung hızla kafasını çevirerek içeride olan kargaşaya baktı ve sonunda kaynağını gördü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
War Of Hearts - Taekook
Teen FictionAnnesi ve babası tarafından çok küçük yaşta yetimhaneye bırakılan Jeon Jungkook. Yetimhaneye baskın yapıp çocukları kendi klanına katan Mafya Kim Taehyung'un dikkatini çeker. #Semetae #Ukekook [Yaş farkı!] #Mafia ♤ Texting+düzyazı Başlangıç tarihi:...