[4]-Tavşan Maskeli Çocuk

5.5K 333 237
                                    

Merhabalarr

Umarım iyisinizdir bende iyi olmaya çalışıyorum. Hastalandığım için yb yi atamadım ಥ⁠‿⁠ಥ

Sınır: +50 oy ve +60 yorum
Sınır dolmadan yb gelmeyecektir!

Bu bölümden sonra kanlı olaylar meydana gelecektir. Rahatsız olanlar şimdiden fici terk edip başka fic okuyabilirsiniz.

İyi Okumalar...

•••

"Sıradaki hedef kim?" sert ses, karşı tarafın ne kadar irkilmesine sebep olsada alışmıştı. Yıllardır bir katille çalıştığı için alışmıştı bedeni ve ruhu. Zorda olsa yutkunarak konuştu. "Bu seferki hedefimiz bir polis memuru..."

Lolipop'unu sıkıca emdikten sonra damağını dili sayesinde şaklatarak boş olan yapıda yankı uyandırdı. "Polis olmaz. Başka birini söyle." emir verdikten sonra karşısında ki manzara eşliğinde kirazlı şekeri emmeye kaldığı yerden devam etti.

"Sandığın gibi bir polis değil Vantae. Sosyapat biri. İnsanlara acı vermekten zevk alan birinden bahsediyorum." karşısında ki telefondan bilgisiyar başında ona, öldüreceği kişi hakkında yavaşça bilgi vermeye başladı.

Vantae sessizliğini kabullendikten sonra kaldığı yerden devam etti usulca. Katil ise sakince onu dinlemeye koyuldu. "Neredeyse yirmiye aşkın masum insanı öldürmüş. Hiçbir sebepte yok ortada, polisler onu bulmaya devam ediyorlar ama kendisi şuan polis. Ne kadar saçma?" Lucas kendi çapında yüzünü buruşturarak bilgisayar da gördüğü robot resme bakarken bir kez daha küfretmişti.

"Ne zamana?" umursamaz bir şekilde tekrardan soru yöneltti katil. Bu işler artık sıkılmaya başlamıştı.

"Bugün saat 22.30'da halledilmesi gerektiği yazıyor. Mevlası büyük haberin olsun." Vantae ise histerik bir gülüş sergiledikten sonra bir şey demesine izin vermeden telefonu Lucas'ın yüzüne kapattı. Lucas buna büyük bir göz devirmeyle işine kaldığı yerden devam etti.

Ağzındaki şekerin bitmesiyle katil dudak büzerek ağzındaki sapı yanında duran çöp kutusunu sinirlice attı. Hemen bittiği içindi bu kızgınlık. Yerde boylu boyunca uzanan ölü bedene dahi bakmadan elindeki eldivenleri çıkararak çöp kutusunun içine attı ardından da çakmağı da çöp kutusuna boyladı.

Çöpler anında tutuştuğunda Taehyun buna bakarak keyfinin yerine geldiğini fark etti. Az önce sinirli olmasına rağmen hiç bir şey olmadan gülmeye devam etti ama bu kısa sürdü.

Daha öldürmesi gereken bir kişi daha vardı. Sonra keyfi pek bi' yerine gelecekti. Dünya'da olan bütün pis insanları öldürse ancak o zaman rahatça uyuyabilirdi. Siyah Audi arabasına ilerledi, açık olan kapıdan usulca geçerek arabaya kuruldu.

Cesedi umursamamıştı ne de olsa ıssız bir yerde işini halletmişti ve izlerini güzelce silmişti. Dünya bir pislikten daha kurtulmuştu. Lucas'a mesaj atarak öldüreceği kişi hakkında bilgilerini yoklamasını istedi. Ona göre planını yaparken aklına takılan soru bir anda zihninde belirmişti.

Abisinin yanında duran şu çocuk, o kimdi? Neyin nesiydi?

Neredeyse klana girmesinin üzerinden beş hafta geçip gitmişti ama şu dilsiz çocuk abisinin yüzünü güldürmeyi başarıyordu. Kendisi bile başaramamış iken...

Abisini memnun edememişti yaşamı boyunca ne yapsa hep bir memnuniyetsiz olurdu abisi, ama sesini çıkarmıyordu. Bir gün her şeyi çıkaracaktı ama vakti gelmemişti. Zamana ihtiyacı vardı... Sadece zamana.

Dilsiz çocuğu araştırmıştı. Kimliği yoktu ama adı ve soyadı vardı. Aile ya da kan bağı olan kimseyi bulamamıştı. Anne desen ölü baba desen ortada yoktu. Nerede olduğu hakkında Lucas araştırsa da bir şey çıkmamıştı ortaya. Abisi var mı diye bakmışlardı ama ondan da sonuç hüsrandı. Yakını yoktu dilsiz çocuğun.

War Of Hearts - Taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin