Harekat-Busa
Baharda tangayı giydireceğiz. Hepsine haddini bildireceğiz. Bu da şehidimin üstüne yemin olsun🪖
Umut Demir günlüğü. 15.02.24
Ben Umut Demir. Tüm Şehitlerimiz intikamı için dünyaya geldim, Bu benim görevim, Yeminim. Bizim aramızdan her gün bir kişi eksiliyor, buna karşı susmayacağım. Gerekirse yanlarına giderim. 1 ay önce kahpece Şehit edilen Çağan Göktürk gibi.
🪖"Umut. benim adım, Umut Demir. komutanım"
Dedim karşımdaki Mit uzmanına.
"Aferin Umut. Görevin belli o adamların içilerine sızacaksın." Dedi"Ne zaman komutanım" dedim hızlıca.
"Her an gidebilirsin." Ekledi "hazırlıklı ol. Saçların uzun kalsın." Dedi son olarak. Kafamı aşağı yuları salladım. Ve binadan çıktım. Çok değişmiştim. sanki eski ben değildim.Bu saçlar benim saçlarım değil gibiydi. Bu kıyafetler benim değildi. Değil mi? Ben kendim değildim. İsmimin anlamını taşımıyorum, ben umutsuz bir insanım. Kendimi değiştirdim. Hayatımı değiştirdim. Umutsuzluğa kapıldım.
Ama şimdi kendimi toparlamaya gidiyorum. Kendimi tekrardan umutlandırmaya. ilk önce şehitliğe ziyarete gidiyordum. İçeri girdim her yerde Türk bayrakları. Burası benim Cennetimdi. belkide bana göre yer toprağın altıydı.
Tüm şehitliği dolaştım nerdeyse. Taşı dahi olmayan mezarın başına geldim. Çağan. Çağan Göktürk. Yan taraflara baktım. Genç şehitler, içimdeki intikam ateşi harlandı. Ben o adamı almadan gelmeyecektim.
Buda şehitlerimizin üstüne yemin olsun. Söz, Söz veriyorum. Söz veriyorum Allah'ım.
🪖Yola koyulmuştum yarı yola kadar arabayla gidicektim. Kampa yaklaştığımda ise yürüyerek
🪖Seçme sırası başladı. Keskin nişancılıkta iyiydim yapardım. Bomba imha, bunlar bomba patlatıyor niye çözüyorlar? Ağır silah uzmanı. Hafif silah uzmanı. Bomba hariç hepsinde iyiydim. Yani bombadada iyiyimde, uzman değilim. Birsi konuştu,
"Hepiniz en iyi olduğunuz yeri seçin." Dedi
"Bomba hariç hepsinde iyiyim ben ne yapayım" dedim
Biraz düşündü, ve konuşmaya başladı.
"Gel ilk seni deneyelim" dedi sonunda
Elime dünyanın en kötü silahını vermişlerdi resmen. Ama umrumda değildi. Ben elim kırıkken bile çatışan insanım. İlk atışımı yaptım. Kafasından ikinci atışım kalbinden. Üçüncü atışım yine kafasından. Adam bana baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanlış Numara Doğru Kişi-yarı texting
RandomEn baştan farklı bölümler, farklı görevler AYNI KİŞİLER, yarım kalmış hikaye Çağan ve Afra için tekrar başlanıyor.