2-Sevgi Neydi

904 50 16
                                    

~ Bazen de yıldızlar bakar.
İnsanlar kayar hayatımızdan~

Omzumda hissettiğim elle irkilerek uyandım.
Yabancı çocuğun yüzü çok yakınımdaydı.
Bir süre bakıştık, çocuk seri katil çıkmazdı umarım . Ölmek çok umrumda değildi ama başkasının beni öldürmesi fikri hoşuma gitmiyordu. Bedenim acınasıydı hayatım lanetliydi o yüzdendiya kendimi uçurumdan denize bırakmam. Denizin en dibine batmak istemiştim , onun benim yorgun bedenimi derinlikte saklamasını ama onu da becerememiştim.

"Baldemir evini bilmiyorum bana tarif et"

Dedikleri beni bir düşündürdü , şimdi bende evimi bilmiyorum desem nolurdu acaba

"Ne zamandır uyuyorum, özür dilerim"

Yüzünde yumuşak bir ifade vardı

" 2 saat, biraz dolansamda ailen merak etmiştir bende numaralarıda yok haber versem"

"Sorun değil , teşekkür ederim"

"Etme "

Dediğinden sonra ikimizde susmuştuk. Bu çocukla Baldemirin ilişkisini merak ediyordum. Aile değillerdi bunu anlamıştım, fakat arkadaş gibide değillerdi. Ama nedense yanında güvende hissetmiştim tamamlanmış. Bunlar saçma şeylerdi çocuk arabadan indi . Bende peşinden indim.

"Arabaya gir , dışarı soğuk"
"Sorun yok iyi geldi"
Çocuk omuz silkti. Cebinden bir sigara paketi çıkarmıştı aldı ve yaktı.

"Bana da verirmisin"
"Sen sigara içmezsin"

Beni yakından tanıyor gibiydi.
"Lütfen"

Gözlerime baktı sigarasından bana bakarak derin bir nefes aldı, elindeki yanan sigarayı dudaklarıma doğru uzattı.

Cimrimiydi ki insan verirdi 1 dal .

"İç"

Dediğini yaptım dumanı uzunca içime çekmeyi beklerken öksürmeye başladım canım yanmıştı, salak beden az bir dumana bile tepki veriyordu. Benim öksürmem onu güldürmüştü. İstemsizce tebessüm ettim.

Çocuk hala yanan sigarasını yere attı kafasıyla arabayı işaret etti binerken bir şey söylemişti ama anlamamıştım.

"es gracioso"
( o komik)

"Kemerini tak"

Ah adamım çocuğun bu konuda bir takıntısı vardı.

"Evin nerde "
Aha başladık gene
"Beni hastaneye bırakırmısın"
"Sizinkine mi"
"Evet"

Yolculuk yine sessizdi ve yine onu izliyordum . Bedeni hafif kasılmıştı elini radyoya attı yada adı her neyse ona. Ve arabayı bir şarkı doldurdu.

Yalnız ölmicem di mi
Böyle sessiz sessiz
Solup gitmicem di mi
.
. (Medya)
.

Seninim seninim
Seninim seninim
Bir gün bitmeyecek değil mi?

Şarkı çok güzeldi. Hastaneye gelmiştik. Araba durdu.

"Teşekkür ederim"
Ay bu etme demişti dimi
"Karan "
"Ne"
"Karan ben Karan Onuk "
"Ah evet Karan "

Yeterdi artık ya çocuk bir şeyler anlamış gibiydi .

"İyi geceler Karan"
"İyi geceler,pez estúpido"( Aptal Balık)

Dediğini anlamıyordum acaba hangi dildi. Umarım küfür etmemiştir.

Arabadan indim hastane güvenliği beni görünce şok oldu hemen telsizine birşeyler söyledi.

YENİDEN (bxb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin