4. Bölüm

12 4 3
                                    

Gökçe ve Nell far görmüş tavşan gibi ağızları açık suratıma bakıyordu. Kapı birden çaldı. Kameradan baktığımda şapkalı biriydi. Sırıtıyordu. Gökçe "Lan ne yapacağız" dedi. Adam tekrar kapıya vurdu. Nell "Ben şansımın amına koyim" dedi. "Lan sakin olsanıza" dedim. Nell "Aynen öyle az sonra öleceğim zaten" dedi. "Gökçe sen odaya çık kapıyı kitle Nell sende bıçağı eline al merdivenlerin başında saklan." dedim. Gökçe ve Nell aynı anda "Tamam" dedi. Kapı tekrar çaldı. Kapıya doğru gidip kapıyı açtım.

Adam yine sırıtıyordu. Adama karşı sert bir tonda "Buyrun?" dedim. Adam "Nell siz misiniz?" diye sordu. Sonra kendi sorusuna kendi cevap vererek "Nell uzun kahve renkli olandı. Pardon" dedi. Salağa yatarak "Siz kimsiniz?" dedim. Adam sırıtmaya devam ederek "kaçırdığınız kızı ilk kaçıranlardan... Gerçi sen biliyorsundur" dedi. Son dediğini duymamazlıktan gelerek "eee" dedim. "Ne 'eee' si. Kızı ver işte" dedi. "Neden vereyim. Kaçırdığınız kişiyi korusaydınız" dedim. Adam "Bizimkiler yapmış bir salaklık. Hadi ver şunu güzelim" dedi. Arkasına baktığımda 3 adam daha vardı. Sıçmıştık. Nasıl bir yalan söylesem. Nell motorunu garaja koymuştu. Benimki de dışarıdaydı.

Tam konuşacakken lafı ağzıma tıktı. "Yalan söylemeyi aklından bile geçirme" dedi. "Sen bir söylesene Gökçe'yle tam olarak işiniz ne?" dedim. Arkada ki adamlardan biri "Yavrum fazla merak-" adam, arkadakinin lafını keserek "susturun şunu" dedi. Yanındaki adam, konuşan adamın kafasına sıktı. Susturucu takılıydı. Nell birden aşağı koşarak inmeye başladı. "Reyna iyi misin?" dedi. "Bana sıkmadı da sen kapıya gelme" dedim. Nell mesajı almıştı. Nell "Tamam buradayım" dedi. Adam "Senin soruna gelelim güzellik. Senin şu arkadaşın haksız olan birinin avukatı oldu-" lafını kestim "karşı tarafta sizdiniz falan sonra siz kaybedince dedinizki 'şu avukatı kaçıralımda aklı başına gelsin' Ve kaçırdınız." dedim. Adam "Kısmen öyle" dedi. Adam "Hadi ver artık şunu" dedi. "Vermeyeceğim" dedim. Adam sırıtıp üzerindeki ceketi biraz çekip belindeki silahı gösterdi. Tehdit ediyordu. Bende yapmacık bir şekilde gülümseyip "İyi günler" dedim.

Kapıyı suratına kapattım. Kitleyip Nell'e "Camları falan kitle. Panjurları indiriyorum" dedim. Evin güvenliği iyiydi. Nell üst kata çıktı. Bende panjurları indirdim. Kamera kaydına baktığımda adam arabanın kaportasına yaslanmış sırıtıyordu. Yanındaki adam ona bir şeyler dedi. İkiside arabaya geçip gittiler. Nell "Gökçe uyuyor" dedi. "Zor şeyler yaşadı biraz dinlensin" dedim. Nell koltuğa oturup "Kim öldü ve nasıl öldürüldü?" diye sordu. Yanına oturdum. "Kendi adamı heralde 'Fazla merak göte yarak' diyecekti yada 'Zarar' işte her neyse daha 'göte yarak' diyemeden adam üstü kapalı 'öldür' dedi. Sonra diğer adamıda susturucu ile adamın kafasına sıktı." dedim. Nell esneyip "Kan nasıldı?" dedi. "Valla güzel aktı." dedim. Nell tekrar esneyince "Kalk git yat artık" dedim. Nell "iyi geceler" dedi. "İyi uykular" dedim.

Çantadan bilgisayarımı çıkardım. Kulaklığımı takıp Spotify'dan önceden hazırladığım çalma listelerinden birini açtım. Çalan şarkı 'Kaste-Ekom Son saniyeler' di. Bilgisayardan önceden numarasına sms attığım adamın konumuna baktım. Konumu değişmişti. Evimin 4 sokak altında görünüyordu. Nell'in canlı güvenlik kaydını açtım. Kaydın sağ üst köşesinde 2 kişi vardı. Hatta 3 kişiydi. Kendi evimin canlı güvenlik kaydına baktığımda kapımın önünde 1 kişi ve arka kısımda da 4 kişi vardı. Salaklık yapmıştık. Kayıp ihbarı vermeliydik. Off Nell. Esnedim. Evime baktığımda dış kapıyı zorluyorlardı. Evin dış kısmındaki gizli hoparlörlerden yaklaşan bir polis siren sesi açtım. Adamlar bir an ne yapacaklarını şaşırdı sonrasındaysa hızla arabalarına bindiler.

Üçümüz arasında güvenlik olarak en gelişmiş ev benimkiydi. Tekrar esnedim. Uykum gelmişti. Nell'in kamera kaydına baktığımda gördüğüm 3 kişi hala oradaydı. Bu sefer bir şey konuşuyorlardı. İçlerinden biri birden kameraya baktı. Sonra geri onlara döndü. Bilgisayarı alıp sehpanın üzerine koydum. Kulaklığımıda çıkarıp bilgisayarın üzerine koydum. Gözlüklerimide çıkardıktan sonra kafamı yastığa koyup koltuğa uzandım. Derin nefes alıp kapanmak için savaş açan gözlerimi kapattım.

paranoyak Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin