33- bir daha öp de...

683 100 208
                                    

selam kizlarr

uzun zaman mi olmus ne

erken atiyorum cunku dersler beni bekliyor💆🏻‍♀️ siz de musait bir zamanda okuyun, acele etmeyin. uzun bir bolum oldu zaten

yanlislar olabilir, sonra halledilir👍🏻

iyi okumalar🎀

-



"vay canına!!" yoongi, büyülenmişçesine jungkook'un motoruna bakıyordu. tam bir dakika önce yoongi'nin evlerinin biraz aşağısındaki parka gelmişti, jungkook.

yoongi, jungkook'un motorunun olduğunu dahi bilmiyordu. onu bu şekilde görmek onun deyişi ile tam olarak onu kudurtacak türdendi.

"beğendin mi?"

"bayıldım! bunu daha önce görmeliydim" demişti jungkook'a döndüğünde.

"uçtuğum için çok kullanmıyorum" jungkook'un alayla söylediği sözlere karşı yoongi dudaklarını büzmüştü. jungkook ne derse desin uçtuğundan çok emindi!

motorunu inceleyen omegayı, sadece birkaç saat ayrı kaldığı yüzü, doya doya izlemişti jungkook da.

"gidelim artık" demişti daha fazla oyalanmamak adına.

motora yasladığı kolunu çekip arkada duran daha yeni aldığı -yoongi için aldığı kaskı eline alıp yoongi'nin önüne gelmişti. yoongi heycanla jungkook'un gözlerinin içine bakmış, kaskı takması için beklemişti.

jungkook çocuksu heycanla karşısında duran omega'nın önce önüne gelen saçlarını nazikçe kulağının arkasına sıkıştırmış ardından da kaskı takmıştı.

"iyi misin?"

"nasılım ki? iyi görünüyor muyum onu söyle sen" jungkook alışık olduğu bu soruya artık gülüyor ve seve seve cevap veriyordu. "çok güzelsin. çok yakıştı sana. kıyafetinle de uyumlu oldu."

yoongi aldığı cevapla memnunca gülümsemişti. jungkook sonunda bir şeyleri daha rahat ifade edebiliyordu. bu tam olarak öpüşmelerinden sonra başlamıştı. artık daha rahatlardı. aralarındaki ilişki her neye onu bir üst seviyeye taşımışlardı.

jungkook kendi kaskını da takıp motora binmiş yoongi de tam arkasında yerini almıştı. "sıkı-" jungkook daha cümlesini tamamlayamadan yoongi sıkıca jungkook'un beline dolamıştı kollarını. kafasını da sırtına yasladığında kendini tam da romantik bir filmin en güzel sahnesinin içindeymiş gibi hissediyordu.

jungkook kendisinden önce davranıp beline sarılan omega yüzünden sırıtmadan duramıyordu. bu aralar o kadar çok gülüyordu ki bunun tek sebebinin de omega olması onu korkutuyordu.

çünkü ona olan sevgisi, tüm duyguları sandığından daha fazlaydı.

motoru çalıştırdığında anında gaza basmıştı. yoongi hissettiği rüzgarla gözlerini kapatıp biraz daha -mümkünmüş gibi jungkook'a sarılmıştı. "bu çok güzel" demişti motor yüzünden sesini duyurmak için biraz bağırırken. "ben de bu kadar güzel olduğuna ilk defa şahit oluyorum." birkaç kez kullandığı motorun kendisine göre olmadığına karar vermişti jungkook. ama şimdi yoongiyle birlikteyken yanlış bir karar verdiğini anlıyordu.

çok güzeldi.

"ne dedin?" yoongi uzun cümleyi anlamakta zorluk çektiği için yinelemesi için beklemişti ama jungkook bir cevap vermemişti. gidecekleri yere varmak üzereydiler.

iki gün önceden karar vermişlerdi birlikte bir yerlere gitmeye. jungkook da iki gün boyunca araştırıp en sonunda içine sinen bir yeri bulmuş ve sabah okuldayken yoongi'ye sadece bir yere gideceklerinin haberini vermişti.

end gameHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin