3. Bölüm -işler karışıyor

7 1 0
                                    


3.BÖLÜM

Sabah iyi bir ruh hali ile uyandı genç kadın.

Yeni bir iş başıydı ve sanki ilk defa gidiyormuş gibi heyecanlı ve de gergin di ...evlilikten dolayı patronlar tarafından biraz eleştirilmişti, ama kimse neler yaşadıkları hakkında bilgiye sahip değildi o yüzden pek te bir önemi de yoktu. Zaten çalışma şartları ve mobing vari yönetici tavırları karşısında İş yerinde huzuru pek yoktu tüm bu olanlardan önce şef ile arasıra çatışmalar yaşıyor zaman zaman da başa çıkamayacak hale geliyordu. Azra aslında çok güçlü bir genç kadın dı ama farkında değildi. Zorluklar ve baskılar karşısında kolay siner ve biat ederdi, aslında ona tek gerekli olan şey kendine güvenmek ve inanmaktı bunu ona hayat öğretcekti. Her şeyin bir gerilme noktasından sonraki hali vardır işte öyle bişey.

Birkaç gün içerisinde bile bazı şeyler değişmişti, öncesinde azra mutfak kısmında servis e bakarken şef onu orta sahaya almıştı, bu normalden de yorucu ve koşturmacaydı 'neden bu iş değişikliği oldu ki ' diye sordu kendine bunu soracaktı ama şimdi işine bakmalıydı. Şey ünal aslında azra ya karşı hisler besliyordu fakat kibirli ve üstten bakışı, onun kendinden aşağıda bir statü de olmasından dolayı onu ezmek kendine mecbur etmek bu şekilde zorlamak daha da hoşuna giderdi, azra tüm bunlardan habersiz bir şekilde işine gücüne bakar ondan olabildiğince uzak durarak mesafe koyar dı, bu da ünal ı deli ederdi. Şu an ki durum ünal için daha da beter bir durumdu, evlenmişti azra... ve bu ünal ı daha da çıldırtmıştı haberi bile olmamıştı ve içten içe genç kıza karşı öfkeli bir sempati duyuyordu. Bu duyguları saplatı haline gelmişti, ona eziyet etmekten de geri durmayacaktı tabi...

Öğlen arasında ünal ın odasına giderek neden görev değişikliği yapıldığı ile ilgili soracağı şeyler vardı. Selin e bunu iş arasında çıtlatmıştı. Selin ona 'ya boş ver kızım şimdi bi arıza çıkarır işinden olursun, bu adamın tersi pis biliyorsun' demişti. Azra yine de merakını gidermek istiyordu. Ünalın odasını kapısına gitti üstünü başını düzeltti ve kapıyı yavaş bir hareketle tıklattı.

'' girin!'' diye yanıt aldı içerden. Usulca kapıyı açtı ve kafası önünde naif bir hareketle kapıdan içeriye süzüldü.

'' kolay gelsin ünal bey!'' dedi genç kız.

Ünal kafasını kaldırdı azra yı zaten bekliyordu, bu kızı sandığından daha iyi tanıyordu ve uzun zamandır beraber çalışıyorlardı. Daha önce defaten karşı karşıya geldikleri olmuştu. Onunla uğraşmak ünal için bir zevk ti adeta... arkasına yaslandı '' gel azra, durma kapıda gel otur!'' dedi sakin bir ses tonu ile, tepeden tırnağa süzüyordu, kıvrılmış alaycı dudakları ile hafif bir zafer gülümsemesi vardı yüzünde, fetih kazanmış ifadesi belli belirsiz. Fakat genç kız onunla göz teması kurmadığından bu avura yı da kaçırıyordu. Avını pençesine düşürmüş edası vardı ünal da, ve avın tüm bunlardan haberi bile yoktu. '' yoo! Oturmicam teşekkürler, birkaç şey sormak için geldim!'' diyi verdi, Tek solukta.

''evet! Elbette ! sor bakalım'' dedi ve arkasına yaslandı ünal, kendini bi rahatlaştırdı. Bacaklarını açtı ona alaycı, rakibini alt etmiş bir ifa de ile hafiften sırıtıyordu. '' kulağım sende!'' dedi

Bu sefer azra kafasını kaldırdı ve onunla göz göze geldi, ve bu pis sırıtışı yakaladı. Fakat azra toy du, bunun ne anlama geldiğini hemen çözemeyecek kadar da erkekleri tanımıyordu, onların niyetleri hakkında da bir fikri olamaz dı elbet, hiç erkek arkadaşı olmamıştı. Kendi güvenli alanından hiç çıkmak istememişti, hep çekinmişti üzülmekten, örselenmekten tüm bunlarla başa çıkabilme kabiliyetinin olmadığını kendi de farkındaydı ve kabullenmişti, en güzeli de uzak kalmak diye de asla o alana açmadı kapılarını, belki de bu anlamda en yakın temas olarak ta farjad olmuştu. İlk defa konusu olduğunda Bir adamla aynı evde yaşamak fikri o nedenden dolayı ona biraz korkutucu gelmişti ama farjad a tarzından dolayı da güven duymuştu. O asla aşırı bir adam değildi, ölçülü ve saygılıydı.

KESİSEN YOLLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin