4.Bölüm
Azra nın Rüyası;
Ünalın pis elleri ve o sert öpüşleri kurtulamıyordu,içinde bir tiksinti var ama bir şehvet de var hatta karşılıkta veriyordu adeta kendiliğinden oluyordu karşı koyamaz bir halde tüm vücudunda kelebekler uçuşuyordu. Haz alıyor ve vajinası ıslanıyor du. İç sesi rüyasında bile onu rahatsız ediyordu 'çok etkileyici öpüyor, tıpkı vakumla çeker gibi tüm ağızımı içine çekiyor ve emiyor, bu adama karşı koyamıyorum. Anlamsız bir çekim var aramızda ilk defa yaşadığım bu coşkulu duygu beni adeta sardı. Ondan tiksinsem de cinsel olarak ona çekiliyorum, kendimden geçmiş daha fazlasını istiyorum bana bunu yapacak mı, bekliyorum ve şiddetle istiyorum o da bunu biliyor gibi tüm vücudumu öpücükleri ile ıslatıyor elleri ile karış karış okşuyor ve ben buna dayanamıyorum sanırım onun olabilirim Aman Allahım! Bunları ben mi söylüyorum utanç verici bir durum ve bundan büyük utanç duyuyorum kurtulam gerek bu hislerimden aman Allahım
Derken birden kanter içinde uyanıyor azra... gördüğü bu rüya değil bir kabus, utanç verici ve az önce ünalla resmen rüyasında sevişiyor ona arzu ile karşılık veriyordu bu onun bu yaşına kadar belki de deneyimlediği ik cinsel etkileşimdi ve tüm vücudu az önce gördüklerine karşılık alarm halindeydi, karışık hazla birlikte fazla istekli, arzu dolu sehvet ten gözü dönmüş ve ıslanmış...
'Allahım bana yardım et! Ben bu durumu nasıl kafamdan atıcam, işe gitmek o adamı yeniden görmek, bunlarla nasıl başa çıkıcam. Bunu kimseye de söyleyemiyorum kimse inanmaz ve yanımda da olmaz zaten offf ya! Off'
Tekrar çekti başına yorganı ve tekrar uykuya daldı ve bu sefer bir şey görmeden gün ağırmıştı.
Odasına dolan gün ışığı ile uyandı, hemen banyoya gidip duş aldı ve akşamı tekrar zihninden çıkardı keyifli bir gün moddosuna geçiş yaparak mutfağa girdi kahvaltı hazırladı ara sıra ağzına bişeyler atıştırdı, tv odasında müzik ünitesinden kısık sesle bir tıngırtı ayarladı keyfini yerine getirmek için yaptıkları cabasıydı ve başardı da... tam o sırada farjad da uyanmıştı
'' kahvaltı hazır sende ellerini yıka gel!'' dedi neşeli bir tavırla barış çubuğu temsilcisi azra...
İç ses konuşmaya devam ediyordu onu bu durumda susturmak ta imkansızdı
'güya kendince bir şey yok izlenimi verecek ya! Farjad da yerdi bunu, heh işte tam da bu...Fazla neşeli ve fazla poztifsin, adama deli derler. Bir akşama bak bir de şimdi, nasılda rol çalıyorsun bu durumun bağırıyor adeta, biraz normal olsana çok açık veriyorsun be güzelim' dedi iç sesi.
'ya git başımdan sende benle uğraşıyorsun, bak görüyorsun yalan oldum resmen, adamın biri mıncıklamadık yer bırakmadı kafamdan atamıyorum burda tam bir deli fişek adeta bana iktidarını kabul ettirmek istercesine benle uğraşıyor bi kerede yanımda ol be iç ses' diye kendi kendine konuşuyordu genç çekici ve güzel kız.
Amma abarttık mı! Yoo hiç te değil bence çok yerinde, güzel bir kız.
Garip tavırları farjad ın dikkatinden de kaçmıyordu ama üzerinde pek durmuyor du genç adam. Beraber yaptıkları kahvaltıdan sonra evden çıktılar herkes kendi işinin yolunu tuttu. Farjad işe bırakmayı teklif etti ama genç kız yürümek istediğini söylediği için, fazla ısrar etmedi farjad...
Tum gün azra işyerinde huzursuz ve diken üstündeydi, ünalla karşılaşmak asla istemiyordu. Aynı şeyleri ona yaşatacağından korkuyordu. Bu durumu selin den bile saklamıştı. İşlerin karışması hiç işine gelmez di ve selin Şenol a söylerdi o da kimbilir farjad a... yani herkes bu durumu öğrenince daha da işler karışırdı kendi yöntemleri ile çözmek istiyordu ve birde işini kaybetmek istemiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KESİSEN YOLLAR
Romancefarklı kültür ve ülkelerin topraklarında büyümüş iki gencin bir araya zorunlu olarak gelme ve bu süreç içerisinde başına gelen olayların hikayesi ve köklerini salmak bağlarını oluşturmak için çabaları ve içlerinde büyüyen aşkın hikayesi....