Azra
'Şuan kısa da olsa yalnız kalıp, düşünmeye ihtiyacım var, hatta keşke misafirler olmasaydı farjad a bunu sorardım bile, şuan deli gibi meraktayım, farjad öyle biri değil ki, adam dövmek felan. Yoksa tam da öyle birimi? Eğer öyle ise benimde başım dertte... bunları düşünüp kendini korkutma azra, öyle şey niye yapsın mafya mı bu adam. Hem selin adamlar dedi, demek ki birileri bu işi yapan, asla farjad olamaz, olmamalı! Ohh Allahım ! lütfen olmasın, bu çok kötü bir şey ben ne yaparım o zaman! Kızım azra! Kendini korkutmakta da üstüne yok he! Az biraz sakin ol, hemen de indirme süngüleri, iyice bir sor öğren o zaman düşünürsün. Yok tur öyle bişey! Sakinnn, sakin ol kuzum!'
Kurutma makinasından çamaşırları aldı ve onları katlamaya başladı kendinin ve farjad ait olanları da ayırdı yerlerine koydu ütü isteyenleri de ayırdı onları ütülemek için ütü odasına bıraktı. Şuan kendini ev hanımı gibi hissediyordu, bu olmak istediği en son şeydi. Kendine yeten, çalışan bir kadın olmak istiyordu ama şuan ünal yüzünden bu hayali de suya düşmüştü. Hatta farjad ona kendi bulduğu bir işe izin verecek gibi sinyal vermişti, yeni bir iş bulursun derken. 'Off ya! Nasıl bu kadar zamanda bu kadar kötü duruma düştüm, birşeyler yapmalıyım. Hep olmak istediğim azra değilim şuan, aciz kendine yetemeyen hiç tanımadığı bir adamın ellerine bakan, belkide bakacak olan bir azra! Allahım ne olur bana yardım et! Tüm bunlar bir kabus gibi, delireceğim!'
Genç kadın tüm bunları düşürken kapı çaldı. Hemen yerinden hızla kalktı ve kapıyı açtı selinde odanın kapısından kim geldi diye bakmak için ayaklanmıştı.
Kapı daki kişi farjad dı. Suratı bir karış, canı sıkkın ve biraz da sinirli bir şekilde azranın yüzüne bakmadan girdi içeri ve ayakkabılarını, üstündeki montu girişteki vestiyer e yerleştirdi.
''hoş geldin'' dedi azra, küçük bir zeytin dalı uzatmak istedi. Farjad durdu ve arkasına döndü. Genç kızın gözlerine baktı, ve orada savunmasız yardıma muhtaç küçük bir kedi gibi bakan gözlerle karşılaşınca şaşırdı ve bir an duraksadı, sonra hızla kendini toplayarak '' hoş buldum'' dedi. Ve sonra odasına yöneldiğindei, azra hızlı bir şekilde '' selin ve şenol bu akşam misafirimiz'' dedi çabuk çabuk. Genç adam birden duraksadı azra ya baktı. Yüzünde bir ifade yoktu ve selin bulunduğu yerden bunu göremiyordu. Oda hemen onların bulunduğu yere doğru yürüyerek '' hoş geldin enişte!'' dedi.
Farjad hemen selin e yöneldi şaşkındı ama hızlı bir şekilde kendini toparladı ve yüzüne ir gülümseme yerleştirdi, profesyonel bir tavırla '' hoş bulduk, sende hoş gelsin selin! Hani şenol nerede?''
'' gelir birazdan enişte, sen nasılsın görmeyeli?''
'' iyi ne olsun, işler güçler, bugün oldukça yoğun bir gündü ve ben de çok yoruldum. Ama her zaman ki durumlar pek bir farkı yok! Sizden ne haber ?''
'' ne olsun,bizde değişmeyen tek şey değişim! '' dediğinde ortamın da bir an az da olsa havası değişmişti. Gülümsemeye başladılar.
Farjad, selinle salona doğru çekildi. Azra ise şuan da durumdan memnun kalmıştı, en azından başkasının yanında olan biteni belli etmemesi de bir şey di. Selin bu olanları öğrenirse yürüne bakamaz dı arkadaşının, umarım da belli etmemeye devam ederdi. Tüm bunları düşünürken antrede ne kadar süre kaldı ne kadar süre öyle şaşırdı ve düşüncelere daldı bilinmez, yine megafondan zil sesi duyuldu genç kadın irkildi ve cevap verdi. '' şenol bey geldiler yukarı çıkıyorlar'' dedi danışma daki görevli adam.
Azra kapıyı açtı ve asansörden inecek olan şenolu bekledi, farjad da salondan hızla gelmiş tam azranın arkasında dineliyordu, fakat genç kız bundan habersiz di.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KESİSEN YOLLAR
Romancefarklı kültür ve ülkelerin topraklarında büyümüş iki gencin bir araya zorunlu olarak gelme ve bu süreç içerisinde başına gelen olayların hikayesi ve köklerini salmak bağlarını oluşturmak için çabaları ve içlerinde büyüyen aşkın hikayesi....