Farjad
'bu diklenmek te nederen çıktı! Bunu nasıl yapar! Hiç beklemiyordum. Aslında canını acıtmak istemiyorum, tek istediğim bana itaat etmesi, bu şekilde baş kaldırmadan nefret ediyorum, bunu anlamış olması gerekirdi. Ahh azra ahh!! Ne diye başı boşluk derdindesin, yaptığım şey hiç doğru değil di ama kontrolümü de kaybettirdi bana... belkide gerçeği bildiğim halde hala azra ya kötü davranmam hataydı. Tamam ünal onu taciz etmişti, hatta azra nın hiç suçu olmadığını da itiraf etmişti. Tüm bunlara rağmen benim azra ya olan öfkem neden dinmedi bilmiyorum. Bu ne demek hiç bilemiyorum, ama bildiğim bişey var bu kızı kontrol edebilmek. Benim otoritemi kabul edecek ve bana itaat edecek başka da yolu yok, aslında çok sakin ve masum ama bazen keçi gibi inatçı, ama onu adam edicem. Şuan geri adım atmayacağım. Bu evliliği üç yıl sonra biteceğini sanıyor ama o iş öyle değil, biz evlendik mi kadın bizimdir. Başka bir kadın da girse hayatımıza evlendiğimiz kadın elimizin altında yine bize aittir. Bunu bilmiyor ama anlayacak ona bunu anlatacağım. Bu evliliği gerçek yapıcam, ama önce bana itaat edecek.' İçinden bunları geçirirken farjad çok öfkeliydi. Kendine de hakim olamıyordu. Genç kıza karşı hisleri olduğunu farkedemeyecek kadar da öfkesine yeniliyordu. Onu sahiplenmek derdindeydi aslında ama o bunu ehlileştirmek, hükmü altına sokmak olarak anlamak istiyordu. Sonuçta büyük bir aşiretin en büyük erkek çocuğuydu ve göz bebeğiydi. Burada iş kurup güç dünyasını burada kurmayı planlıyordu. İşlerinin birde karanlık tarafı da vardı, dostları olduğu kadar dğşmanları da vardı iş dünyasında her zaman karanlık bir taraf vardı ve bu farjad ın da gerçeğiydi. Mafya olmak ta kolay değildi, şuan bu işi gizliden yapıyordu henüz bu yüzünü kimsenin bilmemesi gerekiyordu. Hatta azra nın bile, diğer iki erkek kardeşi ve kuzeni de işleri takip etmek güç birliği yapmak için gelecekti iran dan... kısa bir süre sonra ekip büyüyecekti. Şuan evlilik hayatını da bir düzene sokması şarttı, ve azra da karar kılmıştı. Başka bir kadın a gerek yoktu, bu kadın uyumluydu, gerekli yerde gerektiği kadar konuşuyor ve ona göre de davranıyordu. Genç adam için bu da yeterliydi. Kadınlara, onların şımarık hallerine tahammülü yoktu, en azından azra da bu huy söz konusu değildi. Onu bu konuda takdir ediyordu. Bu yüzden de onda karar kılmıştı. Aşk istemiyordu, bağlılıkta istemiyordu. Sadece karılık etmesi, gerekli ev düzenini sağlaması ve uyumlu olması itaatkar olması yeterliydi. Hepsi vardı ve sadece itaat kısmını biraz çalışamları gerekiyordu ve oda olacaktı, mutlaka olduracaktı genç adam.
Sabah uyandı işe gitmek için hazırlandı. Ama evde hiç ses yoktu, azra uyanmamışmıydı. Ama odasında bir hareketlilik vardı. Kağıyı tıklattı.
'' uyanıksani dışarıya gel!''
Azra kapısını açtı ve kafasını uzattı '' henüz kalktım! Şimdi geliyorum!'' dedi uysal bir ses tonuyla.
'' hadi bekliyorum, çabuk!''
Azra hızlı bir şekilde giyinip çıktı odasından, ve farjad ın da kapıda hala beklediğini gördü. '' tamam geldim!'' dedi acele etmiş bir hal ve hareketle.
'' bana bişeyler hazırla, fazla teferruatlı olmasın biraz acele'' dedi genç adam emir etti ses tonu da gayet özensiz, sanki hizmetliye emir eder gibiydi.
Azra bu sefer buna da kızmış olsa bile seslenmemesi gerektiğini biliyordu bugün ruhunu ve moralini bozan bir şey yaşamak istemiyordu bunu yapmasına izin vermeyecekti, tüm bunlar ruhunun çökmesine, acı içerisinde kıvranmasına sebep oluyordu. Hızlıca mutfağa girdi akşamdan kalan dağınıklığı hızlı bir şekilde toparladı cam kırıkları heryer de idi. Güzel bir şekilde etrafı toparladı ve hızlı ve bol malzemeli sandaviç yaptı iki adet ve yanına içecek bir şey koydu masaya '' hazırladım yiyebilirsin masaya bıraktım'' dedi ve odasına yöneldi. '' nereye?'' diye seslenince genç adam yerinde çakıldı kaldı '' odama gidiyorum'' diyi verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KESİSEN YOLLAR
Romancefarklı kültür ve ülkelerin topraklarında büyümüş iki gencin bir araya zorunlu olarak gelme ve bu süreç içerisinde başına gelen olayların hikayesi ve köklerini salmak bağlarını oluşturmak için çabaları ve içlerinde büyüyen aşkın hikayesi....