dünyada ilk günüm

60 29 60
                                    


Bugün Suga ilk kez dünyaya inecekti ve kendi dünyasında ki kürelerden gördüğü kadarıyla insanların birer kötü yaratık olduğunu düşünüyor. Çünkü kürede gördükleri hiç akla yatkın şeyler değildi.

Suganın yaşadığı dünyada sadece iyiliği temsil eden yüceler vardır. Kötülük yoktur. Ve dünyaya da belki onları bu kötü kişilerden kurtarabilir diyerekten inecekti ama her ne kadar dünyaya gitmek için heyecanlıysada bi o kadar da korkuyordu. Dış görünüşü için korkuyordu. Bu yüzden onlara benzer bi görünüşte gidecekti.

Onlar da başka dünyalarda vardır. Vampirlerin dünyası ise en tehlikeli olanıdır. Gezegenler arası en iyi dünya suganın dünyasıdır.

Vampirler dünyaya çok sık uğrarlar ve insanların kanını emip onları suya atarlar.

.
.
.

Yüce tanrının adı do-yun. Suganın arkadaşları ha-jun (erkek) , si-u (erkek) , ha-yoon (kadın) .

.
.
.

Suga yüce do-yunun huzuruna çıkarak eğilir ve söze başlar "günaydın yüce do-yun "

"Ne oldu"

"Efendim, ben bugün dünyada göreve başlayacaktım"

"Evet, gidebilirsin, artık görevine orda devam edeceksin ama kurallara uymayı unutma yoksa en büyük ceza ile cezalandırılırsın "

"Tabi ki efendim, kurallara uymaya çok özen gösterecem. İzninizle "

Der ve do-yunun huzurundan ayrılır.

Do-yun oldukça yaşlı bi yücedir.

Ölümsüz dünyası olmasına rağmen eğer onların vücut sistemine ayrkırı bi zehir alırlarsa bedenleri parçalanarak yok olabilir.

Suga bi kaç sihir işlemlerini tamamladıktan sonra kuralları bi hatırlamaya çalışır.

"Kural 1,bir dünyalıya aşık olamazsın yoksa şimşek ile cezalandırılırsın. Hmm nasıl aşık olabilirim ki zaten anlamadım bu maddeyi .

Kural 2,gücünü kötüye kullanırsan dünyaya bir daha gönderilmezsin. Ne kadar saçma ben zaten kötülükleri yok etmeye çalışacam.

Kural 3, asla kendi gezegenine bi dünyalı getiremezsin. Sihir güçlerin elinden alınır ve dünyada sihirsiz , ölümlü olarak yaşarsın. Ben zaten birini getirmeyi düşünmüyorum

Kural 4,dünyada, ölümlülerin kurallarına aykırı bir şey yaparsan, orda cezanı alana kadar buraya gelemezsin ve cezan bittiğinde burda elektrikli sandalyeye oturtturulursun.
Ne saçma şeyler ya ben zaten bunları yapmam neyse bu kadar yeter ben artık dünyaya gideyim. A dur gitmeden önce yüce do-yuna bişi sormam lazım"

Suga do-yunun yanına gider ve "yüce do-yun, size bir sorum olacaktı"

"Sor "

"Dünyadan en fazla kaç kişi benim sihir güçlerimi bilebilir. Az önce kurallara tekrar göz atarken öle bişi gördüm gibi ama sayfa kayboldu"

put at risk/#yoonmin#Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin