iş tamam

8 6 0
                                    

Hayoon ve hajun da zaten bundan korkuyordu.

Uzun süren aramalar sonucu yine bi bilgi elde edememişlerdi. Kendi gezegenlerine gideceklerdi. Kızları da güven altına almak için kendi gezegenlerinde bırakacaktı hayoon.

Doyonun huzuruna çıkmış ve saygı ile eğildiklerin de hayoon söze başlamıştı. "Yüce doyon, biz dünya üzerinde, sihir gezegeninde yani burda veya öbür evrelerde bulamıyoruz. Jimin ile birlikte kayıp "

Hajun devam etmişti "sizden özel küreyi rica etmeye geldik. Kimliğine ulaşamıyoruz ve bu bizim kürelerimizden bakmamızı engelliyor "

Siu da konuşmayı bitirecek olan cümleyi kurmuş cevap beklemişlerdi. "Özel küreyi alabilir miyiz? "

Doyon ise şart koşmuştu.

"O küreden bakmak için küre tanrısına gidip kendinizi, derdinizi anlatmanız lazım ve bu çok tehlikeli"

"Nasıl yapacaz bunu yüce doyon" demişti hayoon.

"Ruhlar evreninde ki bahçenin toprağı ile vampir evreninde ki kan gölünde ki bi miktar kanı buraya getirin. Ve bu ikisini bizim akan pınarlarımızda ki su ile birleştirin. Pınarda kendini belli edecektir"

Doyonun bu cevabı onları ürkütmüştü. L 2evreye gitmek en zor şeylerin ilk 3ü içinde bulunuyordu.

Doyonun huzurundan ayrılmış konuşmuşlardı.

Hayoon "bence tek tek gidelim. Daha hızlı iş görür" derken hajun ise "ya birimizin başına bişi gelirse " diyordu. Siu da "düşünecek fazla zamanımız yok, sugaya ulaşamıyorsak kimliği alınmış olabilir. Zarar görüyor şuan da. Kimliği vücudun da, ayağında " demişti.

Hızla düşünmüşlerdi. Hajun ise birden aklına bişi geldiğini söyleyerek gevelemeden pat diye söylemişti. "3müz birden ilk vampir evrenine sonra 3müz yine aynı anda ruh evrenine gidelim. Birimiz orda ki korumalardan olur ve öbürlerine yardım eder "

Bu mantıklı gelmişti herkese. Vampir evrenine gitmişler ve hayoon koruma görevine girmişti sexi bi kadın kılığında. Gelenleri oyalamak adına.

Gelenlere yavşıyor ve hajun ile siu nun toprak almasını sağlıyordu. Orda işleri bittiğinde ilk kendi gezegenlerine gelmişlerdi. Toprağı bulmak zor olmuştu. Hele ki o yavşak vampirlerden kurtulmak.

"Şimdi daha da zor bi göreve gelelim. Bizim vampir olmadığımız anlaşılmazdı. Kokularımızı tuttuk ve diş taktık. Fakat ruh olmayız. Biz ancak görünmez olabiliriz ama bu başka bi evrende işe yaramıyor. Bu yüzden bu kez daha dikkatli olmamız lazım" demişti siu.

"Ben gene yavşarsam olur aslında. Eğer ruh kılığına girmediğimi düşünürse senin dokunuşların için falan bişiler uydururum. " demişti hayoon.

Hajun ise "çok fenasın biliyorsun demi " demişti.

Hayoon saçını savurarak "tabiki oğlum ne sandın" demişti.

Siu da "tamam sonra bu konuşmaya devam ederiz. Söz konusu Suga ve dünyalı arkadaşı jimin" demişti. Herkes tekrar işine odaklanmış ve kılık değiştirerek ışınmışlardı. Evrenin koruma kalkanları bu 3evre için yoktu bu yüzden isteyen bu 3evreden istediğine geçebilirdi. Tek kural ile. Yakalanmamak.

Kan gölüne geldiklerinde hajun ve siu gölün yakınlarında dikkat etmeyecek şekilde dolaşıyorlardı. Kokularını oldukça tutmaya çalışmışlardı.

Gölün yanına bi ruh yaklaşmıştı. Bu erkek ruh baya çekiciydi fakat hayoon gram etkilenmemişti.

"Selammm" demişti hayoon dikkat çekmeye çalışırken. Hajun ve siu daha iyi kandan alsınlar diye.

put at risk/#yoonmin#Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin