Jimin onun seçtiği kişi olduğu için miydi bu duygu? Anlam verememişti.
Suga siu ve hajun yerde uyumuşlardı. Yer yatağı ile. Onlar havada da uyuyorlardı fakat jiminin bu sürece alışması lazımdı.
.
.
Jungkook ve taehyungun jimin ve sugayı gördüğü o güne gelelim**Tae ve Jeon sugayı gördüklerinde dişlerini yalayıp sırıtmışlardı. Yanında da bi dünyalı olduğundan kendilerini zor tutmuşlardı.
Dünyaya inip bi kaç dünyalının kanını emdikten sonra kendi gezegenlerine gelmiş suganın yanında ki dünyalıyı araştırmışlardı. Jiminin nelere maruz kaldığını gördüklerinde gülmelerini tutamamışlardı.
Jeon Tae'nin kucağına gelmiş dudağından öperek "yeni kurbanımız bu mu benim yakışıklım" demişti. Tae dişlerini yalamış ve sırıtmış şekilde "evet benim minik vampirim. İyice zorbalayalım. Tenide bembeyaz" demiş tıslamıştı.
Jeon da "benim de tenim beyaz. Bu beyaz yaramaz senden bişi istiyor" demiş boynunu açıp ortaya sermişti o beyaz tenini. Tae küreyi ortadan kaldırıp kucağında sürtünmeye başlayan jeonun belinden tutmuştu. "Aa benim miniğim bu kadar yaramaz olma ama. Şuan o suganın yanında ki dünyalıyı esir almamız lazım" demişti Tae.
Jeon trip atarcasına kucağından inmiş ve dudak büzüştürüp kollarını önde bağlamıştı. "Tamam sen git o çocuk ile ilgilen " demişti başka yere bakarken. Tae jeonun arkasından gelip boynuna nefesini bırakırken "bi varlık tribi ile de mükemmel olamaz ya" demiş nefesini bıraktığı boynuna bi öpücük bırakmıştı.
"Ama şimdi bu bilgileri seokjin ve namjoona da iletmemiz lazım. Kanı bizim ruhu onların" demişti Tae.
"Haklısın, haber vermemiz lazım" demişti Jeon tribi keserek.
Namjoon ve seokjini çağırmışlardı.
"Ne oldu. Neden gecenin en güzel yerinde çağırdınız" demişti namjoon. İkiside kıyafetlerini düzeltiyordu. Naptıkları belliydi.
"Bende taeyi ikna etmeye çalışıyordum fakat dünyalı bi çocuk varmışta, onu esir almamız lazımmış" dedi jeon. Tae ise "gene mi güzelim? " demişti.
Seokjin ve namjoon bu duruma gülselerde namjoon " tamam kesin tribi romantikliği de anlatın kim bu " demişti.
Onun suganın arkadaşı olduğundan zorbalandığı heryere kadar anlatmışlardı. Suganın yanından ayrılmadığını da anlatmışlardı.
En son bi karar alıp yıllardır uğramadıkları dünyaya saldırı düzenleyeceklerdi ve bunun için iyice güç toplayacaklardı.
Herkes anlaşmıştı. Konuşma bittiğinde dünyaya gidip olanları gözetlemişlerdi. Yerleri inceleyip yapabilecekleri konuşuyorlardı.
Dünyada ki düzeneklere bakıp planlarını kurmuşlardı. Sadece güç toplamaları lazımdı çünkü Suga ve arkadaşlarının gücü onları nakavt etmeye yeter de artardı. Onlar kan veya ruh ile beslenmediğinden rahattı fakat seokjin ve namjoon ruh, Tae ve Jeon ise kanı az bulabiliyordu. Dünyaya kendi evrelerini boş bırakmamak için gidemiyorlardı. Namjoon evreninin başında, Tae de kendi evreninin başındaydı. Bu 2evrenin başkanları birbirlerine ihtiyacı olacağından aralarında ki kavgayı durdurmuşlardı.
"Pekala artık burdan gidebilir miyiz? Çünkü biraz daha burda kalacak olursam birini boğazına yapışacam " demişti Jeon, seokjin de katılmıştı.
"Peki gidelim bebeğim " demişti namjoon seokjinin yüzüne yaklaşırken. Jeon da taeye bakmış "bi bunlar gibi romantik olamadın. Trip yiceksin " demiş sihir ile kendi evresine gitmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
put at risk/#yoonmin#
Fanfictionsihir güçleri olan suga, bir dünyalıya aşık olur ve onu, sihir güçlerinden vaz geçecek kadar çok sever. vampir dünyasından gelen jungkook ve taehyung çifti suganın uyguladığı düzeni bozmaya çalışırlar. Ruhlar evreninden gelen seokjin ve namjoon çi...