görücü usulü evlenmek

15 13 37
                                    

Suga ise jimin ile en başından beri uğraşan çocukla aynı yere oturmuştu.

"Selam, tanıdın mı beni" demişti suga yanında ki öğrenciye el uzatarak.

"M-merhaba hocam. Evet 18 kurbağa yediğimin fotoğrafını atmıştım" demişti ele karşılık vererek.

Suga sırıtmıştı. "E doktor ne dedi" demişti suga.

"Nedenini sordu"

"Sen ne dedin"

Halen ellerini sıkıyolardı. Suga eli bırakmıyordu. Sürekli yapılan bi kötülüğü asla unutmazdı.

"Hocama yanlışlık yaptım ceza verdi dedim " demiş suganın daha da gülmesini sağlamıştı. O doktoru suga göndermişti.

"Doktor buna ne dedi"

"Güldü cevap vermedi. Midemi temizledi"

Suga gülerek eli bırakmıştı.

"Daha iyi misin"

"Evet hocam"

Yoluna bakmıştı suga, çocukta önüne dönmüştü.

Çocuk içten içe korkuyordu.

Piknik alanına geldiklerinde hocaların önceden hazırladığı, maddiyatı yeten öğrencilerin de getirdikleri ile birleştirincw güzel bi sofra olmuştu. Yalnız suga dünyalı yemeklerini pek bilmediği için yemek istemiyordu. Herkes onu çağırsada "gelmeden bişiler yemiştim yolda, doğa yürüyüşü yapacam" diye ısrar edip ayrılmıştı yanlarından.

Doğa da tek başına yürüyordu. O temiz hava, kuşların ötüşü, yeşillikler, güneşin mükemmel açışı.. Hepsi kendi gezegenini hatırlatıyordu çünkü orasıda en az burası kadar kusursuzdu.

Suga yürümeye devam etmişti, küresi ile de yürürken okulun pikniğini izliyordu.

Suga yanlarından ayrıldığında, otobüste suganın yanında oturan çocuk, jisung, jiminin yanına yaklaşmış ve oturmuştu.

Jimin bi kalabalık ortam içinde asla bulunmadığından çekiniyordu. Suga bunu gayet iyi görüyordu fakat küreden jimine öz güven vermiş en azından yemeğine odaklandırmıştı.

"Şşt jimin" demişti jisung yemeğini yemeye devam ederken.

Jimin bakmamıştı ona. "Sana diyorum salak" diye devam etmişti. Öğrenmen masası az ilerde olduğundan rahattı.

Jimin son lokmasını yutup jisunga bakmıştı.

"Efendim jisung" demişti. İlk defa birinin gözüne bakarak konuşmuştu. Hele ki bu kişi jisungtu ve jisung bu öz güvene şaşırmıştı.

"Vay vay vay, göz teması kurar olduk, suga hoca baya gaz vermiş sana " demiş suga küreden gördüğü şey ile birden onların yanına ışınlanmıştı. Jisungun arkasından gelmişti.

"Jisung sus" demişti başka öğrenciler suganın geldiğini görünce fakat jisung anlamamıştı. Devam etmişti.

"Önüne bak çocuk! O hoca kılıklı kişiden mi gaz alıyorsun! Gözlerini bana dikme! " demiş halen ona bakan jimine el kaldırmıştı ki o eli suga tutmuştu. Jisungu susturmaya çalışan arkadaşları ise "işte naneyi yedin şimdi. Yarım saattir sus diyorum" demişti.

"Ne diyordun az önce jimine? " diye bi soru yöneltmişti. Jimin de yumduğu gözleri açmıştı bu sesle. Jisung ise sesli yutkunmuştu.

Cevap vermeden devam etmişti suga. "Öğrenciye şiddete her zaman karşı çıktım. Halen de çıkıyorum" demiş elini bırakmıştı. "Burdaki bütün bulaşıkları sen yıkayacaksın"

put at risk/#yoonmin#Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin