Hayoon bunu okuduğunda şok olmuştu.
"Yok artık" demişti.
İtiraz edemezdi. Hatta kendisini de almadığından mutluydu fakat yakın arkadaşları gittiğinden bu mutluluğu uzun sürmüyordu.
Kızlar uyanmış etrafını sorgularcasına bakmışlardı. Elinde kağıt parçası, ağzı açık olan hayoonu gördüklerinde jiwoo "ne oldu hayoon" diye sormuştu.
"Jimin ve suganın yanına gidelim. Ayrı ayrı anlatmayayım " demişti. Suga ve jiminin yanına gitmişlerdi fakat halen uyuyorlardı. Kızlar onlar uyanana kadar kahve yapmaya başlamışlardı.
Bi süre sonra ikisi yavaştan uyanır. 10dk aralıkla ilk Suga sonra jimin uyanır.
"Sonunda ikiniz de uyandınız " demişti hayoon.
İlk herşeyi anlatmış, jeonun hapse girmesini de anlatıp cebinde ki kağıdı çıkarıp okumaya başlamıştı.
Herkes şok içinde dinliyordu.
Hayoon kağıdı okumayı bitirdiğinde bomba haberi de söylemişti.
"Gelelim bomba habere " demişti hayoon.
Herkes hayoonun ağzından çıkacağı şeylere odaklanmıştı. "Jeon Jungkook aslında normal sıradan bir dünyalıymış önce ki hayatın da ve kim taehyung onu beğendiği için almış. Ve bu bi suç. Kendi dünyasında önce ki hayatında dünyalı olan birini vampir yapıp almak. Yüce doyon bunu biliyor fakat haddini aşmadığından başka bi yüceye ceza veremiyor"
Herkes daha çalınmış karışımları sindirmeye çalışırken bide jeonun önce ki hayatında dünyalı olduğunu öğrenmişlerdi.
Jiminse konuşmuştu hızlı cümleleri ile merak ederek. " peki şimdi ne olacak? Yani hajun ve siu taki Jeon hapisten çıkana kadar çıkmayacak mı? Suga güçlerini geri almayacak mı? "
"50 yıl zaten, ve bu sizin dünyada 5ay. Bir şey değil fakat bu aylar içinde bişi olursa ve yardıma ihtiyacımız olursa bilmiyorum" demişti hayoon ve devam etmişti. "Suganın sihir konusuna gelecek olursak. Dolap kendi kendine yenilenene kadar sihir güçleri olmayacak "
Herkes bi koltuğa oturmuş düşünüyordu.
Jiwoo "peki Jeonun önce ki hayatında dünyalı olduğuna bişi yapamaz mıyız" demişti merakla. Herkeste bunu sormayı planlıyordu fakat olayları sindirmeye çalışıyorlardı.
Hayoon Jiwooya "aslında kurnazca bi plan kurarsak bizim bişi yapmamıza gerek kalmayacak" demişti. Suga az çok tahmin ediyordu.
"Tekrar mı dünyalı yapacaz " demişti Suga.
"Evet, tekrar dünyalı yapıp öyle şikayet edecez onu gezegenler yücesine. Çünkü şuan şikayet edersek Jeon önce ki hayatını hatırlamadığından bizi savunmayacak. Fakat tekrar insan olursa yavaş yavaş olaylar beyninde canlanacak ve belki de bizi bulup kendisi bizden ister onu şikayet etmek istediğini"
Hayoonun dediğini mantıklı bulmuşlardı fakat birşeyi unutuyorlardı. Ruhlar evrenindeki seokjin ve namjoonu. Onların dostu olduğundan her şekil jeonu ve taeyi kurtarabilirlerdi.
"Peki ruhlar evrenindeki yöneticiler " demişti bu kez harin. Bu herkesin düşünmesine yol açmıştı.
Ciddi bi düşünmenin ardından jimin "onların çıkarları olmayacağı için bence karışmazlar" demişti.
"Çıkarları olacak. Çıkarları bizim yok olmamız, bizim zarar görmemiz " demişti Suga. Hayoon da kafasını sallayarak sugaya katılmıştı.
"Siz neden kavgalısınız" demişti bu kez harin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
put at risk/#yoonmin#
Fanfictionsihir güçleri olan suga, bir dünyalıya aşık olur ve onu, sihir güçlerinden vaz geçecek kadar çok sever. vampir dünyasından gelen jungkook ve taehyung çifti suganın uyguladığı düzeni bozmaya çalışırlar. Ruhlar evreninden gelen seokjin ve namjoon çi...