En son Maran'nın yazdığı mesajı okudum. Kalbim yerinden çıkıcak gibi atıyordu adeta. Mesajı Gül'e gösterdim anında bu sana aşık damgasını yapıştırdı. Kafamı olumsuz anlamda salladım. Beni daha yeni tanıyor hemen aşık olamaz.Kuru bir iltifattan öte değildi benim için. Öylede kalıcak.
***
"Ee sen ne zaman şehir dışına çıkıcaksın gül" Gül de benim gibi artık şehir dışına çıkmak istiyordu. Söylemesine göre Maran'nın görev yaptığı yere taşınacaktık, evlendiğimizde . Gül de bizimle beraber oraya gelicek kendine bir ev tutucaktı. Hem kendi evi olucaktı. Hemde bana yakın olucaktı. Bu benim biraz bile olsa içime şu serpmişti. Yalnızlıktan kafayı yerdim.
Yarın kınam vardı. Herşeyi hazırlamıştık zar zor. Biz kadınlarla kına gecesinde eğlenirken onlarda artık oturur düğünümü bekler yoksa onlarda mı eğlenir bilemem. Tek bildiğim şey erkekleri kınamda istememem. Çoğu akrabamı çağırmadım. Genç kızlar arasında olsun istedim bu yüzden üniversiteden arkadaşlarımı ve kuzenlerimi çağırdım.
***
Gül ile kahvelerimiz bittikten sonra vedalaştık.Bende odama geçip üstümü değiştirdim. Ve yatağıma girdim. Tam uyuyacakken aklıma gelen şey ile istemsizce sırıttım. Telefonu alıp maranın attığı mesaja son bir kez daha baktım "güzelsin" Yazısını okumamla yine yüzümde bir sırıtış belirdi.
Kendine gel dilan öyle bişe olamaz. Salak salak düşünme. Dedi sol melek
Niye düşünmesin canım belki gerçekten aşık oldu ilk görüşte aşk diye bişe var sonuçta. Dedi sağ melek
İkisinide umursamayıp uyumaya çalıştım yarın büyük gündü.
***
Sabahın köründe gül tarafından uyandırılmıştım. Saat daha 06.34 evet doğru duydunuz 06.34 yani daha uyanmamışken sabahın köründe 5 kere aradı. 6. Aramada artık telefonu sessize almıştım ta ki kapıya bir adet gül vurana kadar. Aşşağı inip kapıyı açtım. Elinde bir sürü poşetlerle içeri girdi.
"Bunlar ne" Diye sormamla göz devirdi.
"Kınan için bi kaç eşya aldım millet boş boş oturmicak." İstemsizce göz devirdim ve odama doğru yol aldım oda ayakkabılarını çıkartıp beni takip etti.Ben yatağıma girmişken oda yanıma girdi "ne giyceksin" Demesiyle artık gına geldi. "Sus" Demem ile kafasını sallayıp benimle beraber biraz uyudu. Saat 09.00 alarm kurmuştum zaten.
***
Alarmın çalmasıyla uyandım. Kahvaltımızı ettikten sonra herkes hazırlanmaya başladı. Ben ise elbisemi çoktan seçmiştim. Dar ve dekoltesi olan bir elbiseydi hiç giymemiştim. Bugüne nasipmiş artık
Dilanın elbisesi
Elbisemi giydikten sonra saçlarıma hafif bir maşa ve kırmızı incili bir taç taktım. Benim kırmızı seçmem ile gül de kırmızı seçmişti. Ben zorlamıştım onun aklında yeşil bir elbise vardı ama ben ona kırmızı uzun bir elbise giymesini istemiştim oda kabul etmişti.
Artık hazır olduğumuza göre arka bahçeyi süsleme vaktiydi. Bir kaç sandalye koyduktan sonra etrafı led ışıklarla kapladık.İki tane de büyük ses sistemimiz vardı. Yani bu akşamı hiç bir şey bozamaz,Umarım.
***
Saat akşamın 18.00 sıydı ve kınamın başlamasına yarım saat kalmıştı.yavaştan bahçe arkadaşlarımla dolduğunda şarkı açtık. Artık kendimizden o kadar geçmiştik ki dans ediyoduk hatta gül bi tane kızın üstüne kusmuştu.ıyy hatırladıkça miğdem kalktı.Ben tam su içicekken bir tane kızın peruğunu çıkarıp su içtiğini gördüm. Bir dakika bir dakika erkek mi o. Hayır
Kız görünümlü erkek olan şahsı tutup kendime çevirdim.
"Pardon bakarmısın" Demem ile telaş olup peruğunu takmaya çalıştı.yüzünü dönmesi ile şok olmuştum. "Abla valla açıklayabilirim" Demişti korkulu çıkan sesi
"Ne! kim gönderdi seni ben demedim mi kınamda erkek istemiyorum""Abla valla maran abim dedi git bak para veririm dedi" Duyduklarım ile hemen maranı aradım.
"Maran bu kız görünümlü erkek de kim bide çocuğa rüşvet teklif etmişsin inanamıyorum sana! " Diye hızla konuşmamla kendini açıklamaya başladı
"Lan ben öylemi dedim git bişeylere ihtiyaçları var mı diye sor dedim. " Demesi ile kahkaha attım ve telefonu suratına kapattım. İsminin samet olduğunu öğrendiğim çocuğu dışarı attım kimse görmeden.
Sonrası ise eğlenmeyle geçti. Maranlar naptılar acaba kesin içtiler
Bölüm sonu
Oy verirmisiniz🩷
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORAKİ EVLİLİK (Asker Kurgu)
Hài hướcBaşka bir şehirde doktorluğunu yapabilmesi için ailesinden izin alamayan dilan, ailesinin sunduğu fikri kabul etmek zorunda kalmıştır