Bölüm şarkısı : Model -Mey
Keyifli okumalar 💕
Neredeyse maran gideli 12 gün olmuştu sadece tek konuşmamız iyi misin bir aksilik var mı
Bende bu geçen zaman içerisinde bir hastaneye kaydoldum. Burda doktorluğumu yapmak bana iyi hissettiriyordu.
***
Saat 20.00
Saat 20.00 di eve geçtim kapıyı açıp eve girdim. Elimi yüzümü yıkayıp üstümü değiştim. Mutfağa ilerleyip dünden kalan çorba ve pilavı ısıttım, yemeğimi yerken bir gözüm sürekli telefonfaydı.
Olurda marandan bir mesaj gelir diye.
Yediğim yemeklerin bulaşıklarını makinaya dizdikten sonra telefonumu aldım, ve odaya geçtim maranın yattığı taraf düz iken benim yattığım taraf dağınıktı.
Son kez telefonuma baktım ve mesaj bildirimini görmem ile heycanlandım.
Maran: uyudun mu?
Siz; yok uyumadım sen peki.
Maran:Hayır nöbet sırası bende
Siz: anladım.
Maran: sevindim.
Siz: maran bir şey sorabilirmiyim?
Maran: dinliyorum
Siz: ne zaman geliceksin.
Maran: belli değil güzelim elimizden geleni yapıyoruz.
Gördüğüm mesaj ile yüzüm asılmıştı.
Siz : tamam iyi geceler
Maran : iyi geceler.
Telefonu bırakıp uykuya bıraktım kendimi.
28 gün sonra
Maranın anlatımı
"Komutanım burası temiz" Dedi samet.
"Tamamdır burasıda temiz" Dedi yiğit.
"Burayı da halletik komutanım"dedi can.
Hepsini onayladıktan sonra Asena'ya baktım.Bir köşede oturmuş sigara içiyordu.
"Asena iyi misin? " Dememle vana baktı.
"İyiyim komutanım"dedi.Çok fazla uzatmak istemediğim için kafamı salladım."Tim toparlanın gidiyoruz burada işimiz bitti" Herkes eşyalarını alırken bende çantamı aldım.
***
Eve gelmiştim. Saat 00.35 ti Dolana baktım odada yatağın bir köşesine kıvrılmış uyuyordu. Yalan yok bende özlemiştim.
Şuan ona sımsıkı sarılmak vardı ama uyandırmaya kıyamıyordum.
Çantamı sessizce yere bıraktım. Ve banyoya ilerledim bez ile sardığım yaram kötü haldeydi ama şuan umrumda bile değildi biran önce dilan'ın yanına uzanmak istiyordum.
Yatağın örtüsünü kaldırıp yanına ilerledim yatağa uzandığımda sessizce sarıldım. O ise yavaştan gözünü açmıştı. En sonunda tamamen uyandığında sevinçle ayağa kalktı.
"Maran gelmişsin" Dedi büyük bir hevesle "geldim" Demekle yetindim.
Hemen kucağıma atlayıp sarıldı. Evet işte bu beklemediğim birşeydi. Hızlıca ellerimi beline doladım.
Şuan dilan omzumda ağlıyordu.
"Öküz adam birşey oldu diye çok korktum" Dedi ağlamaklı sesiyle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORAKİ EVLİLİK (Asker Kurgu)
HumorBaşka bir şehirde doktorluğunu yapabilmesi için ailesinden izin alamayan dilan, ailesinin sunduğu fikri kabul etmek zorunda kalmıştır