Bölüm şarkısı/kibariye - Hap koydum
Saat sabahın 9'ydu ve ben daha yeni kalkıyordum. Çünkü düğünüm vardı akşam yapılcak 3 saatlik bir eğlence için saatlerce hazırlanmam çok saçmaydı bir kere.
Kuaföre geldiğimizde saçımı dağınık bir topuz yaptırıp üstlerine bir kaç tane inci taktırdım ve son olarak bir taç vardı.
Gelinliğini giydikten sonra maranı beklemeye başlamıştık. Telefonuma düşen arama ile telefonumu elime aldım arayan annemdi
"Efendim anne"
"Evet anne hazırım maranı bekliyorum"
"Tamam görüşürüz"
Telefonu kapattıktan sonra çok geçmeden maran geldi. Onun gözleri bana takılı kalmışken benim gözlerimde ne kadar bakmak istemesede ona bakıyordu.
Yanıma gelip elini uzattı, uzattığı elini tuttum ve arabaya geçtik.
"Çok güzel olmuşsun" Demesi ile afalladım
"Sende çok güzel olmuşsun , yani sende olmuşsun yakışıklı olmuşsun yani" Hızla konuştuğumda saçmalamıştım. Öküz alttan alttan sırıtıyordu.
Eve geldi geldiğimizde içeri geçtik.salonda elinde kırmızı kuşakla bekleyen babamı görünce istemsizce duygulandım.
Babam ise bana bakmamaya özen gösteriyodu, annemin ise gözleri çoktan dolmuştu.
Tam ortaya geçtiğimde babam kuşağı belimden geçirmeye başlamıştı.
Ellerimin üstüne düşen bir damla ile babamın ağladığını anladım. Gözlerimden yaşlar süzülürken anneme doğru bakmıştım o ise arkasını dönmüş ağlıyodu. Bende ortamda ki o hava dağılsın diye "Ay yeter ama makyajım bozulcak " Dedim.
Herkes gülerken benim de bi nebze içim rahatlamıştı. Babam kuşağı bağladıktan sonra annemle babamın rlini öptüm, ve maranın koluna girdim.
Biz davullar zurnalar eşliğinde çıkarken karşı komşularımız mobese aysel ile fatma bize tip tip bakıyordu.
"Girin içeri ayı mı oynuyo lan " Dedim en sonunda maran ise susmam için belimi sıkmıştı ona dönüp hayırdır der gibi baktım.
Kulağıma yaklaşıp " Tadımız kaçmasın rahat dur" Tam bişe dicekken beni kendine daha çok çekmesi ile sustum.
***
Salona vardıktan sonra herkes halaya girişmişti maran da bir kaç el oynayıp yanıma oturmuştu. En sonunda Gül'ün şarkıcının yanına gitmesi ile ne yapıcağına anlam veremedim. Sonra çalan şarkı ile güle içimden küfür savurdum.
Çalan şarkı ne miydı.
Kibariyenin kaynana şarkısıydı.
Gül'ün sesi şarkıya eşlik etmeye başlamıştı.
"Ben bir karabiberim yuvarlanır giderim çok konuşma kaynana seni deli ederim"
Gül'ün şarkıya eşlik etmesi ile güldüm o sırada yanımdan maran elini belime attı ve eli yukarı çıktı, eli tikim olan yere geldiği için güldüm. O bunu anlamış olucak ki
"Tıkın mi var senin " Dedi
"Yoo ne alakası var " Dedim
Kafasını sallayıp elini tekrar oraya attı.
"Ne istiyorsun maran ""Kalk oyna sende içinde kalmasın çekinme " Gerçekten mi dercesine baktım.
Hemenn ondan kurtulmak için kalktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORAKİ EVLİLİK (Asker Kurgu)
HumorBaşka bir şehirde doktorluğunu yapabilmesi için ailesinden izin alamayan dilan, ailesinin sunduğu fikri kabul etmek zorunda kalmıştır