Çok tedirgin olmuştum. Ne demek numara kullanılmamaktadır?! Ama bu numaranın onun olduğuna eminim. Bizzat kendi kağıda yazıp verdi. Yok, numara yanlış olamaz. Kesin bu işte bir iş var. Onun için çok korkuyorum. Ya okulu terk ettiyse..
Alice ve Emma odaya girdi.
"Kızlar, Jack bugün okula gelmedi, numarasını aradım. Kullanılmamaktadır diyo. Ona ne oldu acaba, çok merak ediyorum!"
"Dur sakin ol kızım. Belki numarasını değiştirmek zorunda kalmıştır. Endişelenme kanka. Yarını bekle. Yarın da gelmezse o zaman endişelenirsin lan!"
"Ya ne yapayım, düşünmeden edemiyorum. Kesin okulun nasıl bir yer olduğunu anlayınca terk etti.
"Olabilir... Neyse dediğim gibi yarını bekle."
"Tamam."
Kafa dağıtmak için bahçeye çıktım. Hava bayağı rüzgarlı idi. Hiç normal değil. Dur dur... Rüzgar dindi, güneş açtı lan! Ben içeri geçeyim en iyisi. Bahçe de normal değil. Yok ben kafayı yedim galiba.
Yurt binasına girdim, giriş kapısı arkamdan hızlıca kapandı. Halbuki dediğim gibi, güneş açmıştı. Artık bu durumlar bana gayet normal geldiği için boşverip içeri girdim.
***
Ertesi gün okula geldim, sırama yerleştim. Jack yine yoktu. Derken kapıdan içeri girdiğini gördüm. Anlık refleksle üzerine atladım. Doya doya sarıldım. Napıyorum lan ben, oha!Kendime gelince hızlıca geri çekildim.
"Şeyy..ben.. özür dilerim. İstemeden oldu. Dün gelmedin. Numaran kullanılmıyor deyince..."
"Sorun değil Lora. Numaramı değiştirdim çünkü bazı kişilerin bana ulaşmasını istemiyorum. Dün de gelmedim çünkü Almanya'dan teyzemler gelmişti. Onlarla günümü geçirmek istedim. Sen de haklısın, ben özür dilerim."
Bunu söyleyince bana sarıldı. Çok rahat hissettiriyor lan. Yumuşacık.. uzaktan boks torbası gibi ama bir dokunun yastık gibi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİZEMLİ OKUL
HorrorSelammm! Ben geldim. Bu benim yazıyor oldugum ilk hikaye. Umarım beğenirsiniz. Kitabın ileri bölümlerinde aşk ve korkuyu birleştireceğim bir roman olacak! Gün içinde bölümün devamını atarım. Kendinize iyi bakın.💜💖