BÖLÜM 7: DEMEK SENDİN!

4 1 2
                                    

Sabah uyandım, fakat kendimi kötü hissediyordum haliyle dünün etkisinde kalmışım. Bugün okula gitmeyeceğim. Jack'e mesaj attım ki merak etmesin.

Kendi kendime ders çalışıyor, güzel bir gün geçiriyordum. Bugün paranormal olaylar yaşamadığıma çok şaşırmıştım. Temizlikçi abla beni yanına çağırdı, bir şey konuşacakmış.

"Efendim abla, benimle ne konuşmak istiyorsun?"

"Kızım dayanamadım, sana artık bütün gerçekleri anlatacağım."

"Abla ne diyorsun, ne gerçeği, ne var?"

"Kızım bak. Siz burada paranormal sandığınız olaylar yaşıyorsunuz ama dediğim gibi bu olaylar paranormal değil, çünkü hepsi bir oyun!"

"N-ne?! Ne oyunu?"

"Basbayağı. Uzman bir dedektif tarzı biri tutuldu. Bu işler uzmanca yürütülüyor."

"Peki kim yapıyor?"

"Kim olacak? Yurt müdürü. Sizi hiç sevmediği için sizinle uğraşıyor. Bana her şeyi anlattı. Ama ben dayanamadım. Çok korkuyordunuz."

"Ne alaka ya? Sırf bizi sevmediği için mi onca şeyi yaptı? Lan peki bizi niye sevmiyor? Biz ona ne yaptık?"

"Orasını bilmem kızım. Kıl oluyormuş. Ben de anlayamadım. Demem o ki fazla takmayın bu şeyleri. Şu an yurtta değil, hasta. Ben de fırsat bulup yanına geldim."

"Teşekkürler, çok sevindim bu habere. Yani gerçek değil, oyun olduğuna..."

Odama çıkarken sevinsem mi, üzülsem mi karar veremiyordum. Elif Hanım bizi neden sevmiyor ki? Biz ona ne yaptık? Neyse, önemli değil. Kızlar okuldan gelince onlara anlatmalıyım.

Kızlar okuldan gelmişti ama aşağıdan, beni yanlarına çağırıyorlardı. Bir dakika.. o da kim? Aaa... Jack de kapıda!

Hızlıca aşağı indim. Önce onlara her şeyi anlattım. Şaşırmış bir o kadar da sevinmişlerdi. Sonra Jack söze girdi:

"Duyduklarıma sevindim. Ama sana bir şey söylemem lazım. Uzun zamandır senden hoşlanıyorum... Benimle çıkar mısın?"

"Oha-.... Ne? Jack?.. şey.. aslında ben de uzun zamandır senden hoşlanıyorum. Kabul!"

Jack bana sarıldı, taşıdığı gibi döndürmeye başladı. O an hayatımdaki tüm sorunlar bir gün içinde hallolmuştu. Tamam karar verdim, hayatımın en güzel günü bu!!!

GİZEMLİ OKULHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin