Bölüm 1: Ben işte.

14 2 0
                                    

Merhaba! Adım Lora. 16 yaşındayım. Orta boylu, biraz soğukkanlı ve zayıf bir kızım. Yetenekli biriyimdir. Mesela denge sorunum yok, tek kaşımı kaldırabiliyorum ve 20 dakika boyunca aralıksız koşabilirim falan.Ama benim bir sorunum var; kendim değil, okulum...

Evet, okulum. Bence burası lanetli bir yer. Evim buraya uzak, bu yüzden pansiyonda kalıyorum. Pansiyon okulun hemen yanında. Okul bahçesinden çıktığımda kendimi özgür ve mutlu hissediyorum resmen, çünkü okulda paranormal olaylar yaşıyorum. Üstelik sadece ben değil, okuldaki herkes...

Neler yaşadığımdan şöyle kısaca bahsedeyim. en basitinden, geçen okulun lavabosunda ellerimi yıkarken kapının açık olmasına ve rüzgar olmamasına rağmen kapı hızlıca kapandı. O an orada kimse yoktu, sadece ellerini yıkayan ben vardım yani bir insanın o kapıyı kapatması mümkün değildi. Arkadaşım Emma'nın anlattığına göre ise bir gün pansiyon koridorunda tek başına yürürken koridorun sonunda çığlık sesi gelmiş ve gidip baktığında ise kimse yokmuş. Başka bir arkadaşım Alice'nin anlattığına göre ise yatağında kitap okurken (o da pansiyonda kalıyor), yatak hızlı bir şekilde sallanmaya başlamış ama o gün kayıtlara geçen hiçbir deprem yokmuş. Anlayacağınız, bu okulu hemen herkes gibi terk edip gitmemiz gerek. Ama yapamıyoruz, çünkü burada okumaktan başka çaremiz yok! Ailelerimizin hepsi köylerde yaşıyor ve orada üniversite falan yok. Başka bir yere de gidemem. Abi şaka gibi, tek istediğim şey arkadaşlarımla sohbet ettiğim, ders çalıştığımız, beraber kantine indiğimiz güzel bir okul ortamımızın  olmasıydı. Hayat bize her şeyi çok görüyor gerçekten.

GİZEMLİ OKULHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin