Eskimiş Senelere Yan🚬

322 10 5
                                    

Hepsiyle vedalaştıktan sonra eve gitmiştim. Hızlıca duş alıp, üstümü değiştirdim ve 5.30a alarm kurdum. Yatağıma geçtim ve instada takıldım
Keşfetim benle doluydu. Maç sonrası Galatasarayın başkanı raportaj yapmıştı. Benimle alakalı.

- genç yıldız Parla hakkında neler düşünüyorsunuz?

- Parla artık Galatasarayda olmayacak. Çünkü Parla bizi istemiyor. Parlayı biz maalesef tutamadık. Bu galibiyet de onun sayesinde aldığımız son galibiyetimiz... Sadece... Üzgünüz

Yapacak bir şeyim yoktu. Hayallerimin katili olmamıştım. Evet ben 15 yaşımda Galatasaraya gelmiştim. Onlarla büyümüştüm. Ama şöyle bir şey vardı ; beni asıl büyüten hayallerimdi. 12 senelik bir madrid hayali büyütmüştü beni. O beni ayakta tutmuştu. Onun katili olamazdım...

Olay şuydu

İcardi Galatasaraydan gitmişti. Anlaşması bitmişti. Takımda bir boşluk vardı ve kimseyle dolduramamışlardı. Bu yüzden bırak maçlara çıkmayı, antrenmanlarda bile zorluk çekiyorlardı. O sıralar ketem abimin antrenmanlarını izlemeye gidiyordum.ilk önce antrenman boşluğunu doldurmamı istediler, kabul ettim. Sonra takımdaki boşluğuğu doldurmamı istediler. Şoka girmiştim. Galatasaray kadın futbol takımında oynuyordum ama erkek takımı. Rüya gibi bir şeydi. Kabul ettim. Erkek futbol takımında oynuyordum artık. İlk maç fener bahçeyleydi ve 1-0 yenmiştik. Benim golümle. Her şey çok güzeldi. Gittikçe ün alıyordum. Sonra lanet bir şey oldu. Aşık oldum,ama öyle böyle değil. Uğruna ölecek kadar aşık oldum ben. Kenan yıldıza. Oda aşık olduğunu söyledi. Yalanmış. Çok geç anladım. Her şey bir anda altüst oldu. Toparlanamıyordum. Ya gecelere kadar ruh gibi geziyordum ya da ağlıyordum. Siyah sweet ten başka hiç bir şey giymiyordum. Herşeyim siyahtı, hayatım gibi. Saatlerce tavana bakıyordum, bakmasını bilene tavanlar çok şey anlatıyordu...

Sonra hayallerimi hatırlattılar bana. Böyle olmaz dediler. Hayallerim ayakta tuttu beni. Hala bi enkazın altındayım ama futbol oynarken sadece futbola odaklanıyorum...

Kafamdaki düşünceleri parçalarcasına duvarlara fırlatmak istiyordum. Hatta kafamı parçalamak istiyordum...Bazen kafandakini atmak, kafayı kesip atmaktan zor oluyordu...

Bir kaç dakika hayatı sorguladıktan sonra hazırlanıp, havaalanına sürdüm. Son kez abimle vedalaştım telefonla. Ve özel madrid uçağına bindim.

Uçakta sadece ben, hostesler ve kaptanlar vardı. Sonra anlamlandıramadığım bir şey oldu. Yavru kanaryanın burada, madrid uçağında ne işi vardı!?

Koca uçakta başka yer yokmuş gibi, gelip yanıma oturdu. İNADINA!

"Hey, senin burada ne işin var?"

"Real Madridin 2. Transferi olarak İspanya ya gidiyorum"

"Ne?! 2. Transfer sen misin? Barcelona ya gidersin sanmıştım"

"Hayır beni Real Madrid seçti, Barcelona değil"

"anladım" dedim ve telefonumu açıp, instaya girdim. Gördüğüm editle sol gözümden kalbimin üstüne Bi damla gözyaşı düştü. Editte kerem ve ben vardık. Hiç unutmam 3 - 1 lik maçında attığı golünde beni gösterip kalp yapmıştı, sonra bi maçımda da ben ona yapmıştım. Sonra birden parçalanıyordu ve keremle sevgilisinin fotoğrafı görünüyordu...

Arda ağladığımı gördüğünde şaşkınca

"Neden ağlıyorsun sen?" dedi ve ekranıma baktı videodanda bir yandan ses geliyordu.

"Kereeeemmm! Kerem bu süper golü sevgilisine gönderiyooor! Sahada aşkın kokusu vaaarrr"

Spikerin sesiyle karıştırılmış şarkı beni mahvetmişti...

"oldumu böyle? Çekip giderken. Canın acımadı mı bi kerede?
Kanar gönlüm de senin elinde, bu yara ağlamakla geçmez böyle!
Dolarsa birden, düşme gözümden!
Cefanda güzeldi, seni sevmekte...!

Arda telefonumu elimden çekip, videoyu kapattı.

"Parla sakin ol, ağlama tamam mı?"
Dedi. Çok güçsüz hissediyordum. Öyle bir yara açılmıştı ki ben de kapanacak gibi değildi. Bu saatten sonra kimse kapatamazdı...

Arda birden başımı göğsüne çekip kollarıyla sardı beni

Sarılmasına ne karşılık verdim ne geri çekildim...

~ARDA'DAN

Parla biranda ağlamaya başlamıştı. Ağlamak güçsüzlüktü. Ama ben hayatımda hiç bu kadar güçlü bir ağlama görmemiştim. Ağlıyordu ama sessizce. Ancak ona döndüğümde anlamıştım ağladığını. Usulca dökülüyordu yaşlar gözlerinden...

Telefonuna bakarak ağlıyordu. Telefonuna bağtığımda gördüğüm şeyle telefonu elinden çekip kapatmıştım... Kenan yavşağı yüzünden ağlıyordu...

Her ne kadar ağlama desemde ağlıyordu. Başını göğsüme çekip kollarımla sardım onu. İhtiyacı çoktu buna...

Bir kaç dakikanın sonunda başını göğsümden kaldırıp gözlerini benden kaçırdı. O çok güçlüydü. Sessizce ağlayacak kadar güçlüydü... Gözyaşını saklayacak kadar güçlüydü...

Yüzüme bakmadan konuştu

"Teşekkür ederim" dedi

"Önemi yok..."

~İspanya havaalanı

BÖLÜM SONU

Lütfen şans verin ✨💫🌙

ARDA GÜLER | SEV YETER Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin