"Eee sen neden sesleniyordun?"
"Merak ettim seni"
"Her merak ettiğinde böyle mi olacağız?"
"Nasıl olacağız?"
"Sarmaş dolaş"
"İhtiyacın varsa oluruz"
"İhtiyacım yok... İzninle"
Dedim ve Ardanın yanından ayrılıp tekrar odama girdim. Oda şimdiden ben kokuyordu.Günlük rutinlerimi yapıp telefonda takılırken perez aradı.
"Alo?"
"Sizede günaydın küçük hanım"
"Aah afedersiniz, günaydın. Neden aramıştınız?"
"Bugün takım arkadaşlarınızla tanışacaksınız ve antrenman yapacaksınız"
"Tamam. Kaçta?"
"10.00"
"tamam hoşçakalın"
"Görüşmek üzere"
Telefonu kapatıp, antrenman için hazırlanmaya başladım.Spor çantama formamı, yedek formamı, deodorantımı, parfümümü, kramponlarımı, kolluklarımı ve şortumu koyup çıktım otel odasından.
Kapıdan çıkarken Arda ile karşılaştım, ikimizde yqn yana hiç konuşmadan yürüdük ve otelden çıktık.
Bizim için ayarlanmış minibüse binip,
Karşılıklı oturduk ve sonunda antrenman alanına gelmiştik.Hızlıca soyunma odasına gidip, kapıyı kilitledim.
Spor çantamdan : formamı, şortumu, çorabımı, kolluklarımı ve kramponlarımı alıp giyindim.
Kabinden çıkıp soyunma odasında ki koltuğa oturup, paylaşım yaptım
Parla01aktürkoğlu : Soyunma odamızdan kesitler📸 @keremakturkoglu ve diğer 5.000.000
Kişi beğendi.@keremakturkoglu : ❤️💛
Parla01aktürkoğlu : Yakıştı gibi ✨
@keremakturkoglu ve diğer 5.000.500
Kişi beğendi.@keremakturkoglu : sarı - kırmızı forma daha çok yakışıyordu.
↪️Fikrini sormadım🎲İnstada 8 milyon küsür takipçim vardı. Şimdi ise 15 milyon takipçim vardı. Madrid bana çok şey kazandırmıştı.
Telefonumu çantama atıp antrenman sahasına girdim. Mola için ayrılan tarafta 9 kişi ve Arda vardı. Bunlar Madridin en çok çıkan ilk 11'iydi. Ardayla birlikte 10 kişilerdi. 11.kişi bendim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARDA GÜLER | SEV YETER
Fanfiction"Pişmanlıklarım var Arda" "Onlar mı uzaklaştırıyor seni benden?" "Evet. Onlar uzaklaştırıyor beni senden..."