Adevărul are prețul lui III

24 9 0
                                    

-Îți voi împărtășii un secret, poți să ghicești câți an am?

Îți voi pune la dispoziție trei încercări.

-Opt zeci și .. nouă.

-Nu ești nici măcar pe aproape.. spune bătrânul după care zîmbește.

Mai adaugă.

-Nouă zeci și cinci?

-Mai adaugă.

-O sută?

-Din păcate nu, ești foarte departe.

-Sunt foarte departe.. mormăie acesta frecându-și bărbia.
Dar câți ani ai?

-Am mult mai mulți ani decât ai putea crede.

Ei bine, am venit în satul ăsta acum treizeci de ani căutând pe cineva foarte important, cineva ce va juca un rol important în viitor, rol pe care l-am jucat și eu în trecut.

Mihail! Mihail! se aude vocea Anei care-l strigă din depărtare

-Du-te, mama ta are nevoie de tine, te aștept oricând dorești să vorbim.

Mihail stă cu urechile ciulite pentru câteva secunde apoi se uită la bătrân și spune:

-Mă minți! Spune-mi te rog, vreau să aflu! insistă acesta

-Acel număr aduce cu el tot atâtea povești însemnate, mi se pare că aș ignora importanța lui dacă aș omite acele povești, vei afla data viitoare.

Acum strigătul Anei se auzea de parcă ar fi venit din curtea bărbatului.

-Acum du-te, mama ta are nevoie de tine!

Mihail dă din cap și iese pe ușă.

-Da, spune.

-Vino, trebuie să vorbim!

Cei doi intră în curte și se așează la masă.

-Vreau să îți spun că Violeta a vorbit despre George cu Ramon iar acesta s-a oferit să-l ajute să treacă peste ce s-a întâmplat la lac.

-Ramon?

-Da, bărbatul care locuiește în capul satului, cel care s-a mutat aici acum câțiva ani.

-...? Mihail o privește lung

-Are acea vilă în capul satului și are mașina aia albastră.

-Cel cu fordul?

-Ce mașină o mai fi.

A spus că este psiholog și că îl poate ajuta gratuit și m-am gândit că, dacă ai nevoie poți să mergi și tu la el.

-Nu știu ce să zic..

-Ramon i-a spus Violetei una alta și că este foarte important să vorbească cu cineva specializat despre asta ca să nu rămână cu traume.

Este alegerea ta, eu doar ți-am spus.

Oricum, nu asta voiam să vorbim, m-au sunat mai devreme de la spital, o să-l externeze pe taicătu astăzi, așa că am nevoie de tine să mă ajuți să-i pregătim camera și să facem ceva de mâncare.

-Când vine? întreabă Mihail plin de entuziasm, nu-l mai văzuse pe tatăl său de vreo două săptămâni, tocmai de la accident

-Nu mi-au spus o oră exactă, dar presupun că în câteva ore.

-În regulă, ce vrei să fac?

....

..

-În regulă, va trebuii să facem mai multe ședințe împreună, dar vei vedea că te vei simții mult mai bine după ce terminăm.

Lumi ascunse - Vanatoarea de sufleteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum