Erau rare momentele când Darius stătea acasă, era un om important, de multe ori prea important chiar și pentru binele familiei.
Venea și pleca, la fel de grăbit în orice direcție, acum că Lucian a crescut nimic nu-l putea oprii din a-și construii "Imperiul".
Lucian se uită la un film de comedie cu tatăl său și, deși nu vrea să facă foarte tare tam-tam din asta, adevărul e că, deși nu vrea să-și exteriorizeze sentimentul, este în delir că în sfârșit tatăl său mai petrece niște timp și cu el.
Amândoi râd și se simt bine.
*Sonerie* Darius ia telefonul și se uită cine îl sună.
-Scuză-mă Lucian, trebuie să răspund, mă întorc imediat. iar Darius iese din cameră.
Lucian încearcă să continue să se uite la televizor, dar era ofuscat de situație.
"Nu pot sa cred, și când e acasă tot pe muncă se concetrează. Speram să stea mai mult.. oare ce o fii atât de important?"
Și Lucian se furișează în apropiere de tatăl său și ascultă cu atenție:
-Trebuie sa facem ceva, altfel toata afacerea pica.
Trebuie să facem cumva să distragem atenția de la fondurile lipsă.
..
-Da.
..
-Da. Nu.
Nu cred că îți dai seama ce ar însemna asta. Trafic de influență, declarații false, falsificare de documente, furt cu premeditare și multe altele.
Sentința ar fi enormă, plus că reputația companiei ar fi distrusă.
Trebuie să punem mâna pe bucata aia de pădure și să începem gaterul.
Asta ne-ar da posibilitatea să ne extindem și să creem o scuză, am putea aranja să arate ca și cum banii au fost investiți.
..
-Da. Da.
O sa merg la primarie chiar maine.
..
-Da, sigur va fi de acord daca partea lui va fi suficient de mare.
..
-Nu, tu nu cred că înțelegi situația, dacă se află ceva am pus-o, grav.
Valoarea companiei ar scădea enorm, pedeapsa ar fi enormă, și cine crezi că ar mai vrea să investească în acțiunile companiei după un asemnea scandal?
..
-Perfect. Ne auzim cand o sa am mai multe detalii.
Lucian se îndepartează de tatăl său și merge înapoi la televizor.
....
..Seara se lăsase dar Mihail încă continua să spargă lemne, descărcându-și frustrarea.
Într-un final decide să încheie seara, merge direct la baie și după direct în pat.
Voia să rămână singur pentru a putea gândii.
Ce era în pădure, de unde a venit, de unde știa nea Petrică unde erau?
Erau prea multe întrebări, iar singura soluție părea să ducă spre nea Petrică.
...
..
Seara se lasă peste sat, iar Dolores se întoarce acasă, intră pe poartă cu viteză, de parcă ar fi vrut s-o dărâme și cu o voce nervoasă îl strigă pe Lucian.
CITEȘTI
Lumi ascunse - Vanatoarea de suflete
FantasyCând lumile se întepătrund și întunericul te privește în suflet, ești suficient de abil să-i întorci privirea fără să îngheți? Asta va urma sa afle despre el un adolescent și prietenii lui cei mai apropiati, atunci când legendele înspăimântătoare...