bölüm~1🖤

3.5K 165 375
                                    

En arsız ficime hoşgeldiniz🙊🙊🙊aşırı cinsellik içerir demedi demeyin ukehyunjin semefelix.

Adımlarını hızlandırıp hergün geldiği Gay bardan içeri girdi Hyunjin, bedeni muhtaç olduğu şey için yanarken aceleci bir şekilde etrafına bakındı "neredesin?" Kendi kendine mırıldanarak biraz daha aradı tanıdığı yüzü. Bir süre sonra bulamayacağını anlayarak omuzlarını düşürdü.

Kalabalığın içine karışıp bir türlü bulamadığı adamın yerine başka birini gözüne kestirmeye çalışıyordu o olmazsa başkası olurdu bu onun için hiç sorun değildi.

"Hyunjin?" duyduğu sesle hemen arkasına döndü, uzun boylu yakışıklı adamı görür görmez yüzünde bir gülümseme belirirken hiç beklemeden elini tutarak çekiştirmeye başladı dayanacak iradesi kalmamıştı artık.

Tuvalete girer girmez içerideki insanları umursamadan en sondaki kabine yanındaki adamla birlikte girip kapıyı kilitledi. "Hızlı ol lütfen dayanamıyorum"

Adam sırıtarak kemerini açarken Hyunjin çoktan pantalonunu ve çamaşırını indirmiş bekliyordu.

"Sertleşmem gerekiyor, ağzına al"

Hyunjin dizlerinin üzerine çöküp yarı erekte penisi ağzına alarak yalamaya başladı. "Ah~ bebeğim çok iyisin"

Bir kaç dakika daha yalayıp ağzının içinde kocaman olan penisten ayrılarak arkasını dönüp kalçalarını ona sundu. "Acele et Chan dayanamıyorum"

Chan parmaklarını Hyunjin'in ıslak deliğine götürüp ikisini birden içine gönderdi. "nasıl bu kadar ıslak olabilirsin çok iyi~"

"Çek şu parmaklarını içime gir hadi!"

"Çok sabırsızsın Hyunjin neden doğru düzgün sevişemiyoruz"

"Uzatma Chan yap şunu, içimi doldur"

Chan parmaklarını çekip büyük erkekliğini Hyunjin'in deliğine bastırarak hızlı bir şekilde içine girdi, yavaş olmasından hoşlanmıyordu Hyunjin sabırsızdı ve hemen olsun bitsin istiyordu.

"Ahm~ ımmh çok iyi ah~ daha hızlı Chan"

"Sürtük~"

"Kes sesini sadece yap, hissettir Chan"

Chan Hyunjin'in içine fazlasıyla sert vursa da yinede yetersiz geliyordu Hyunjin'e daha fazlasını istiyordu. Canı yanıyor inlemelerinin arkası kesilmiyordu fakat yinede yetersizdi.

"Ahm~ yapabildiğin bu mu Chan ufaklığını hissedemiyorum?"

Chan duyduğu benzetmeyle sinirlenip  içinden çıkarak Hyunjin'i kendine çevirdi. Hızlı bir hamleyle kucağına kaldırdığında Hyunjin bacaklarını Chan'ın beline dolarken sırtı sert bir şekilde duvara dayanmıştı.

Chan ellerini dolgun kalçalara götürüp iki yana ayırarak sertliğini tekrar içine gönderdi, Hyunjin'in ağzından acı bir çığlık çıkarken Chan sırıttı "hala hissedemiyor musun güzelim?"

"Ahh~Chan daha hızlı"

"Ahm sürtük seni doyurmak mümkün değil"

Chan arka arkaya sert vuruşlar yaparken Hyunjin kendine dokunmadan rahatlamış bütün sıvısını Chan'ın üzerine bırakmıştı, aynı anda Chan da içine gelirken Hyunjin başını Chan'ın omzuna bıraktı. İşte Hyunjin'in istediği tek şey buydu içini dolduran büyük bir penis ve saniyelik yaşadığı tarifi imkansız zevk.

"Sikeyim üstüme boşalmışsın ne olacak şimdi"

"Birşey olmaz hepsini yala"

"Tanrım kafayı yemişsin hadi in kucağımdan"

DOCTOR | hyunlix✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin