bölüm~15🖤

1.5K 134 167
                                    

"İyileşmek istiyorum, beni bırakma" dediğinde Felix tüm kalbiyle inanmıştı Hyunjin'e ve sonuna kadar yanında olacağına dair söz vermişti...

Hyunjin evden çıkalı on on beş dakika olmuş Felix hala yatak odasında yatağın üzerinde oturuyordu, hayatı boyunca hiç bu kadar yok sayılmış hissetmemişti. Derin düşüncelerinden sıyrılmasına zilin sesi sebep olurken Yerinden kalkarak odadan çıkıp kapıyı açtı.

"Şey ben s-simit-" Felix elinde tuttuğu poşeti gösterip utanan gözlerle bakan adamı kendine çekerek sarıldı. Hyunjin'de kollarını Felix'e doladığında bir süre kapının önünde sessiz kalıp sarıldılar.

"Gitmedin"

"Gidemedim, senin yüzünden"

Felix Hyunjin'den ayrılıp ellerini yüzüne götürerek yanaklarını avuçlarının içine aldı. Yaklaşıp dudaklarına uzun bir öpücük bıraktıktan sonra kapıyı kapatıp elinden tutarak ilerledi.

Koltuğa oturup Hyunjin'i kucağına çektiğinde Hyunjin hiç itiraz etmeden kucağına yerleşti. Geri döneceğini hiç tahmin etmediği için şaşkınlıkla bakıyordu yüzüne, şu an ki mutluluğunu hiç bir kelime anlatamazdı herhalde.

"Beni korkuttun, hayatımın en kötü on dakikasını yaşadım senin yüzünden"

"Özür dilerim doktor, bazen kendime engel olamıyorum"

Felix ellerini Hyunjin'in siyah uzun saçlarına götürüp okşayarak kulağının arkasına sıkıştırdı.

"Merak etme zamanla geçecek"

"Geçene kadar hiç sevişmeyecekmiyiz doktor, senin hiç ihtiyacın olmuyor mu?"

"Oluyor"

"Ne yapıyorsun ozaman?"

"Sevdiğim kişiyle sevişmek için kendimi tutuyorum"

"Yani benimle, ozaman neden reddediyorsun?"

"Sen beni sevmiyorsun"

Hyunjin yüzünü Felix'e yaklaştırıp gözlerinin içine baktı "sevmek nasıl oluyor öğretirsen belkide ilk ve son sevdiğim sen olursun doktor ne dersin?"

"Hyunjin sen?"

"Evet istiyorum, ilk defa sevişmekten fazlasını istiyorum doktor seni sevmek istiyorum"

Felix duyduklarıyla yüzündeki gülümsemeye engel olamazken elini kaldırıp Hyunjin'in yanağına yerleştirdi. "Ben sana sevmeyi öğretirim Hyunjin yeterki sen vazgeçme"

Hyunjin şirin şirin gülümseyip yüzünü Felix'in omzuna bıraktı, güzel kokusuyla boynuna doğru yaklaşırken  yine kendine engel olamayıp dudaklarını boynuna bastırdı. Felix başını arkaya yaslayıp gözlerini kapatarak Hyunjin'in öpücüklerine izin verdi.

Hyunjin gözleri kapalı olan adamın kucağına iyice yerleşip açıkta bıraktığı boynunun her yerine dudaklarını bastırıp küçük küçük öpüp emmeye başladı. Felix'in sessiz kalmasından faydalanıyordu fakat git gide kendini iyi hissetmemeye başlamıştı. En iyisinin banyoya gidip hallatmek olduğunu düşünerek Felix'in kucağından kalkıp odaya ilerledi, Felix Hyunjin'in arkasından bakarken gülümsüyordu kalkıp Hyunjin'in peşinden odaya geldi.

"Hyunjin ne yapıyorsun?"

"Elimi kullanmamada karışmayacaksın heralde doktor banyoda halledeceğim" dedikten sonra Felix'e yaklaşıp gözlerinin içine baktı Hyunjin "kendimi parmaklayacağım"

Felix'in kararan irislerine şahit olurken dudaklarını dudaklarına bastırıp geri çekilmeyi planlıyordu fakat dudaklarına kapanıp hırsla emmeye başlayan adamla kollarını hemen boynuna dolayıp öpüşüne karşılık vermeye başladı.

DOCTOR | hyunlix✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin