Hyunjin bardan içeri adım atar atmaz Chan'ı görmeye çalıştı Chan bu barın sahibiydi ve çoğunlukla burada oluyordu. "Selam Chan buralardamı"
"Odasında"
Barmenin cevabından sonra adımlarını bildiği odaya doğru yöneltti Hyunjin, odanın önüne geldiğinde kapıyı tıklatma gereği bile duymadan açarak içeriye adımladı..
"Chan?"
"Erkencisin"
"Sana ihtiyacım var"
"Buraya gel"
Hyunjin ilerleyip koltukta oturan Chan'ın kucağına yerleşti. "Eğer sana istediğini vermiyor olsaydım yüzüme bakarmıydın merak ediyorum"
"İstediğimi vermeyeceksen neden bakayım Chan?"
"Tanrım çok açık sözlüsün, senden hoşlandığımı biliyorsun"
"Tek kişiyle yetinemeyeceğimi biliyorsun, seninle sevgili olup başkalarının altına yatmama katlanabileceksen olur"
"Saçmalama"
"Ozaman kapat bu konuyu, seviş benimle~"
Hyunjin üzerindeki tşörtü çıkarttığında Chan gözlerini pürüzsüz tende gezdirip ellerini ince bele götürdü "çok güzelsin Hyunjin keşke seni sadece kendime saklayabilsem, keşke sik arsızı bir sürtük olmasaydın"
"Biraz daha konuşursan gideceğim, yapıyorsan yap"
Chan dilini dudaklarında gezdirip ıslak dudaklarını bembeyaz tendeki pembe meme ucuna bastırdı. Hyunjin'in ağzından anlık bir inleme çıkarken Chan dişlerinin arasındaki sert tomurcuğu ısırıp emerek diğerine geçti. Hyunjin'in kalçaları Chan'ın erkekliği üzerinde sabırsızca sürtünürken Chan ayağa kalkıp Hyunjin'i koltuğa bırakarak köpek pozisyonunda durmasını sağladı.
Ellerini Hyunjin'in kalçalarına götürüp altındakilerden kurtulmasını sağladıktan sonra kendinide çıplak bırakıp parmaklarını deliğine götürdü. İki parmağını içine gönderirken darlığı farkedip sırıttı.
"Bu günün ilki benim anlaşılan darsın"
"Ah~ evet hadi"
Chan parmaklarını çekip eğilerek beyaz kalçaları öpmeye başladı dişlerini geçirip izini bırakmayı da ihmal etmiyordu. Dili deliğini bulduğunda Hyunjin zevkle kasıldı bu hoşuna gidiyordu "Chan~"
Dilini ustaca kullanan Chan her darbesinde Hyunjin'in zevkten ağlayacak duruma gelmesini sağlarken Hyunjin çoktan boşalmıştı.
"Çok çabuk geldin"
"Dilin çok zevk veriyor, şimdi ufaklığı görelim"
Hyunjin'in ufaklık diye bahsettiği şey kolu kadar olmasa hak verecekti Chan ama erkekliğinin büyüklüğü ortadaydı ve Hyunjin'in de dalga geçtiğini biliyordu. Sertliğini deliğine dayayıp hızla içine itti, Hyunjin'in ağzından çıkan acı çığlık Chan için duyulmaya değerdi. "Ah~ hızlı"
Chan hiç beklemeden içine sert bir şekilde girip çıkarken Hyunjin karnında hissettiği büyüklükle kafayı yiyecek dozda zevk alıyordu. İçini zorlayan kalın sertlik onun ihtiyacı olan tek şeydi. Dakilar sonra Hyunjin tekrar boşalırken Chan da menilerini içine bırakmıştı.
"İçimi doldurmanı seviyorum Chan, çok iyi hissettiriyor" Hyunjin nefes nefese konuştuğunda Chan arkası dönük pantalonunu giyiyordu.
"Hadi giyin"
"İstemiyorum giyinmek uykum var üstüme birşey ört uyuyacağım"
Burada olmaz evim buraya yakın biliyorsun anahtarları vereyim git evde uyu"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOCTOR | hyunlix✓
Fanfiction#- İyi hissetmemi istiyorsan yapman gerekeni biliyorsun doktor - Hyunjin lütfen yerine otur, doktorun olduğumu unutma söylediklerini duymazdan gelerek hızlı bir hamleyle kucağına oturdum, şu an istediğim tek şey sevişmekti eğer yapmazsam ölecekmişi...